Реклама
Тази тема е заключена - не можете да отговаряте или да променяте мнения
Re: За F1 фенове
Stefanaki
Фиат идол

Регистриран на: 16 Ное 2008
Мнения: 2119
Местожителство: вкъщи
Отговорете с цитат
Kay_ написа:
Имай в предвид, че ти гледаш на това като грешка, но сега след състезанието. И все пак стратегията за Фетел, беше уникално кретенска. може би беше заложено в нея, че Верстапен и Кими няма да издържат с този комплект гуми и по-бавното темпо на Себ, ще запази неговите за д аможе да се отбранява от Рикардо.

Може ли да обясниш как си очаквал Фетел да издържи 29 обиколки с Medium гумите, а Кими да не може да издържи 31 обиколки? Още като видях, че Фетел влиза в бокса само две обиколки след Кими ми беше ясно, че Кими ще кара докрай. После като виждах как разликата между Кими и Ферел се запазва в интервала 7-8 сек.за няколко обиколки ми стана ясно, че Фетел няма шансове да стигне Кими. Чак когато бе притиснат от Рикиардо, разликата падна на 4сек.

Max Verstappen Soft (12) Medium (22) Medium (32)
Kimi Raikkonen Soft (12) Medium (23) Medium (31)
Sebastian Vettel Soft (15) Medium (14) Soft (8,) Medium (29)

Kay_ написа:
И сега на най-интересното. Тази година, направиха едни лицензи с точки. При определени нарушения, ситуации - точки се отнемат и при определен брой отнети точки се изтърпява наказание. При отнети 3т, пилота се наказва с +10 места на следващия старт. Каква е ситуацията с Хамилтън : преди ГП Испания има отнети 2т. Една за каране на задна в питлейна(на бахрейн мисля, че беше) и другата е за системно пресичане на първи завой в Сочи по време на тренировките). Демек, ако сега му отнемат още една точка, ще страртира в Монако с десет места назад. Което почва да намалява още шансовете му за победа или подиум.
Нооо, от Мерцедес излизат със официално становище, че това е състезателен инцидент, а от своя страна "Рейс контрола" се базира на становищата на отборите участвали в даден инцидент. И няма отнета точка за црънко. Smile

Мерцедес оставиха своето решение след като се произнесат комисарите, които решиха:
Цитат:
„Инцидентът започва, когато кола №6 е в неправилен режим, зададен от пилота преди старт. Това създава значителна разлика в мощността между автомобили №6 и №44 на излизане от трети завой на правата, достигаща до 17 км/ч на самата права. №6 отива вдясно, за да защити позицията си, каквото право има според член 27.7 от спортните правила. Същевременно №44 като доста по-бързия болид в конкретния момент вижда пространство от вътрешната страна и опитва да изпревари. Член 27.7 изисква водещият пилот да остави място, ако „значителна част” от опитващия се да го задмине автомобил е успоредна с неговата кола. Част от предното крило на №44 е в пространството на №6 за част от секундата преди №44 да излезе встрани и вдясно от пистата, за да предотврати удар. Това може да е накарало №44 да повярва, че има право да мине вдясно. След като стъпва на тревата, №44 вече не контролира ситуацията.
След подробно изслушване на двамата пилоти стюардите решиха, че кола №6 е имала правото да извърши маневрата (за защита), както и че опитът за изпреварване на №44 е разумен. Стечението на обстоятелствата е такова, че нито един от състезателите не носи по-голяма вина и поради това няма да бъдат предприемани допълнителни действия.”

Преди да се произнесат комисарите имах възможносста да гледам интервютата с Dieter Zetsche, Torger Christian "Toto" Wolff и Niki Lauda. Само Ники обвини директно Хамилтън, докато шефовете казаха, че ще чакат...
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Kay_
Фиат идол

Регистриран на: 13 Ное 2013
Мнения: 2336
Местожителство: София Бъкстон
1997 Fiat Brava
Отговорете с цитат
Да, той Кими и в Китай 2012 кара до край и Фернандо имаше едно такова каране в Канада докрай. Въпроса беше дали ще издържат гумите.
Фетел беше с чиста писта пред себе си с темпо като на Верстапен, а Кими беше видимо по-бърз от него. Не беше изключено двете коли отпред да имат проблем с гумите.
Казах, че това беше най-тъпата стратегия. Сега и да ми ги вадиш и с времена по обиколки и да ги анализираме ...все тая. За мен състезанието приключи след като видях, фетел да направи стинд от 8 обиколки със софт...

Вчера четох обратното. Че решението на комисарите е базирао на становището на Мерцедес. Трябва да намеря статията пак.

На Хамилтън не му е за първи път "да си мисли, че може да мине"

https://www.youtube.com/watch?v=QsfkWav7IcU

На Спа, защо рачекнаха Нико, като виновник? Беше с половин болид до Хамилтън. Това се казва " значителна част от болида". Щом сега няма виновен, защо на Спа имаше. Определено в Мерцедес мерят с двоен аршин за двамата си пилота.
https://www.youtube.com/watch?v=bBeGeeWaOLU

Отделно, 2012 в Бахрейн, Хамилтън изпреварва Розберг през пясъка. Жалко, че не мога да намеря видео. намирам само защитна между Нико и Алонсо малко преди това (на същото място), където Алонсо връща газ-та и няма инцидент.
https://www.youtube.com/watch?v=k_sMZG0MLcc
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Kay_
Фиат идол

Регистриран на: 13 Ное 2013
Мнения: 2336
Местожителство: София Бъкстон
1997 Fiat Brava
Отговорете с цитат
Чуй, Чуй

"В 16:30 часа местно време резултатите от срещата са били предадени на стюардите на състезанието, които след разглеждането на инцидента и отчитайки думите на отбора на Мерцедес, са преценили, че това е чисто състезателен инцидент и няма да наложат наказания нито на Розберг, нито на Люис."

Явно съм го прочел във Формулаедно.беге. Ама...там им нямам много вяра.
В интерес на истината в официалния сайт и в аутоспорт, не пише дали Мерцедес са предали някаква информация към стюардите или не,
Но доколкото знам, за да се изкажат стюардите, взимат в предвит, показания от пилотите участващи в инцидента итехнически лица от отборите, а ако се налага и телеметрия от колите.

Реално погледната от Мерцедес, дипломатиччно си казаха " Ами както са го определили стюардите на пистата...бля бля". Демек, малко си измиват ръцете. Ама, те си претендират за състезателен инцидент за да няма наказание за една от колите им.

Интересно ми е ако колите бяха от различни отбори, дали пак щеше да е състезателен инцидент.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Kay_
Фиат идол

Регистриран на: 13 Ное 2013
Мнения: 2336
Местожителство: София Бъкстон
1997 Fiat Brava
Отговорете с цитат
Я малко да вдигна темата.

Преди старта в Австрия си мислех, че Фетел за да има шанс за титла трябва от Юлските състезания да вземе поне една победа и да има по още едно завършване пред Нико и Люис.
Да, но нищо подобно. Малшанс за Н-ти път е настраната на Ферари. В петък всичко започна горе-долу добре. Високи температури в които Фиатите показаха в пъти по-ниска деградация на всички комплекти гуми и по важното е, че имаха стабилно равни времена със супер и ултра софт гумите. И тук някъде нещата почнаха да отиват на "издуй гащи". Първо смяна на скоростна кутия и +5 на старта за Фетел. После дъжда в 3тата част на квалификацията, който направи реештката рулетка. След това в неделя с 20градуса по-ниски температури на пистата, които ликвидираха предимството на Ферари и накрая като за капак спукана гума при спиране на първи завой....е какво по-хубаво можеше да си пожелае Фетел за РД-то си. Каквото можеше се обърка за Ферари.

Стратегията за Фетел не беше лоша, особено ако температурите бяха високи мога да твърдя, че на 80% щеше да спечели. Но рязката деламинация на гумата ..... https://www.youtube.com/watch?v=7vSbpmgbXbc

Иначе Нико влезе в бокса в 10та обиколка и сложи нови софт, като излезе на ~+20 зад Фетел. В 26тата обиколка (когато се спука гумата), Нико беше на +1,5 зад Фетел. Демек за 16 обиколки Фетел е изгубил към 18секунди. Ако всичко беше наред и след 1-2 обиколки го бяха вкарали и после с добро темпо, можеше да излезе пред двата Мерцедеса накрая. Естествено Фетел щеше да е с гуми на 40обиколки, а ония с чисто нови. Но мястото на подиума щеше да е гарантирано.

Сега да си изкажа некомпетентното мнение и за инцидента.

https://www.youtube.com/watch?v=_7CWYLMrCjg
https://www.youtube.com/watch?v=I_ylRlWycA4

За мен това е класическа защитна маневра на Нико. Държиш вътрешната линия и диктуваш темпото, завиването и ускорението. Максимално изнасяне към външната част на завоя за да изолираш пилота отвън. Да, де но Хамилтън не беше съгласен и се наниза в него. подобни маневри не са новист и се правят на много места. Последния шикан в Сузука https://www.youtube.com/watch?v=3kEkZVNWQYA
В Монреал преди последния шикан също. Общо взето е позната маневра. Тъпото е, че Хамилтън почти винаги я използва при защита, а сега каза, че нямал вина за инцидента.

https://www.youtube.com/watch?v=DgT02D3L5p8

Обикновени Хамилтън винаги , когато държи вътрешната линия и изтласква противника при изпреварване. Незнам сега защо възнегодува.

Или като в Унгария https://www.youtube.com/watch?v=NKgsWPmQk50 какво си мислеше там...че Нико ще го пусне преди шикана.

Ето още един случай https://www.youtube.com/watch?v=ewWqfLdW-y8

Кобаяши атакува, а Хамилтън го натиска към ограничението на пистата преди 7ми завой на Спа. Японеца, не съобрази и го удари.

Общо взето сега в Мерцедес си ги мерят кой да е №1 в отбора Smile
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
kysmet4e


Регистриран на: 13 Юли 2016
Мнения: 3
Местожителство: София 04 Оборище
Отговорете с цитат
Тука този път съм за Хамилтън... Но наблюдавам една такова... как да го кажа незаинтересованост към Формулата последните 1-2 години... Не знам дали заради това, че вече не може да се гледа безплатно ли, от какво, не знам... Но и по телевизията почти не се говори за Формула 1, както беше навремето Smile
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Реклама
                          
Формула 1 - 2016
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Не можете да прикачвате файлове
Можете да сваляте файлове
  

 

Тази тема е заключена - не можете да отговаряте или да променяте мнения