Advertisement
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Как се сменя външно каре на Фиат
КИМИ
Фиат фанатик

Joined: 12 Oct 2007
Posts: 1146
Location: Вр
Reply with quote
Имам въпрос за разбирачите- имам каре и искам да си го сменя сам, имам инструменти- та сваля ли се целия носач или само се избива шарнира преди да го изхлузиш от шлиците и отчача ли се накрайника на рейката.
View user's profile Send private message
Re: Как се сменя външно каре на Фиат
=Rudi=
Фиат идол

Joined: 25 Feb 2009
Posts: 2408
Location: Силистра
1999 Fiat Marea
Reply with quote
КИМИ wrote:
Имам въпрос за разбирачите- имам каре и искам да си го сменя сам, имам инструменти- та сваля ли се целия носач или само се избива шарнира преди да го изхлузиш от шлиците и отчача ли се накрайника на рейката.

Не си писал какъв модел е Фиата, но тази тема предполагам ще ти даде нужната информация: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32728&postdays=0&postorder=asc&start=0
View user's profile Send private message Send e-mail Skype Name ICQ Number
Re: Как се сменя външно каре на Фиат
itan75
Фиат фанатик

Joined: 17 Jan 2007
Posts: 720
Location: Бургас
Reply with quote
КИМИ wrote:
Имам въпрос за разбирачите- имам каре и искам да си го сменя сам, имам инструменти- та сваля ли се целия носач или само се избива шарнира преди да го изхлузиш от шлиците и отчача ли се накрайника на рейката.
Развиваш голямата гайка на полуоската.С чук като си отвил гайката на късия кормилен накрайник чукаш по хебела.шАрнира и той се откача за да може да се изтегли целия Мак-Ферсон заедно със спирачни диск странично и по този начин да излезе старото каре.Предполагам си купил карето с маншон така,че старият маншон може да го отрежеш и вътре трябва да видиш къде е зегерката на карето.Понякога каретата излизат като ги чукнеш с чука без да се занимаваш със зегерката,но понякога трябва да се стисне със зегер клещи и като чукнеш карето е вън.
View user's profile Send private message Skype Name
marian2784
Кара Фиат

Joined: 03 Jan 2009
Posts: 117
Location: Казанлък/parma
Reply with quote
а някой нямат загерка и си иска чукили сваляне със полуоската рязане с флекс ,но това е краен вариант.
късмет
View user's profile Send private message Visit poster's website
КИМИ
Фиат фанатик

Joined: 12 Oct 2007
Posts: 1146
Location: Вр
Reply with quote
Има още нещо- скъсани са ми и двата маншона, но ми чука само карето отдясно- та може ли на лявото само да му сменя маншона и да го напълня с грес или да сменям и двете при положение че скъсването на маншоните е станало след януари месец- това фатално време ли е за лявото каре? Confused Very Happy
View user's profile Send private message
pakumba
Фиат идол

Joined: 03 Jun 2005
Posts: 7584
Location: София/Варна/Добрич
1997 Fiat Bravo
Reply with quote
еми то зависи колко боклук има в нега= ще прецениш като сменяш маншона. щом не тропа- карай е моето мнение, докато се разтропа
View user's profile Send private message
ogi28b
Член на Сдружение Фиат Форум България
Член на Сдружение Фиат Форум България

Joined: 17 Aug 2007
Posts: 17749
Location: София
Reply with quote
Аз преди време имах скъсан отдясно, не знам колко време съм карал така, но щом видях - веднага смених маншона, изчистих колкото можах старата грес, напълних нова и вече над година и половина няма проблеми.

Карето не струва 10 лева, щом не тропа - не го сменяй, това е моето мнение.
View user's profile Send private message
vgeorgiev
Фиат фанатик

Joined: 20 Oct 2008
Posts: 1440
Location: София
2001 Fiat Brava
Reply with quote
Здравейте,

Да изтупам темата от прахта.
Скъсан е маншона на вътрешното каре на късата полуоска.
Намерих един ПДФ във форума, описващ как се сменя външно каре: http://storage.fiat-bg.org/Books/General_info/Remont_Predno_Okachvane.pdf
Някой може ли да ми обясни как да сменя маншона на вътрешното каре, защото ми писна от "майстори".

Става дума за Брава JTD105.
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website ICQ Number
dabadaba
Фиат маниак

Joined: 15 Nov 2013
Posts: 206
Location: друг
Reply with quote
Имаше клип как се подменя без да се разглобява карето, но за съжаление, не го намирам или не върви. Обръща се маншона, слага се подходяща фуния, намазана с масло, като диаметъра и е точно колкото карето от едната страна, а от другата колкото оста и се нанизва. Изглеждаше много лесно, а маншона се разтягаше невероятно.
Напиши в Гугъл:
смяна на маншон на рено
При теб може да тръгне...
View user's profile Send private message
iliyan
Фиат фанатик

Joined: 31 Dec 2010
Posts: 836
Location: Нова Загора/Ловеч
2000 Fiat Marea
Reply with quote
Фиат няма нищо общо с Рено!
На ск. кутия имаш общо 3 пробки-една за наливане на маслото и две за източване.
първата е отпред и е най-високо,другите са отстрани,една под друга.Горната е за източване на около 0,5 л. масло/при ремонт като твоя/,а другата за пълно източване.
Ако нямаш канал,ще се наложи да полежиш под колата.
Вдигаш от лявата страна колата и развиваш горната пробка,пускаш крика и вдигаш от дясно,развиваш болтовете на скобата държаща маншона към ск. кутия.
Пускаш крика,развиваш гайката на карето,разхл. болтовете на гумата,вдигаш я на крика,сваляш гумата,откачаш шенкела от амортисьора/за повече ход/,буташ полуоската в ск.кутия а шенкела напред и настрани докато излезе карето,след това я вадиш от ск. кутия,сваляш трипода и след това скъсания маншон.
В маншона има лагер/семеринг,ако искаш го сменяш.Избива се с чук,а новия се набива с тръба и чук като предварително си отбележи мястото на стария.
Монтажа по обратен ред с доливане на масло.
View user's profile Send private message
Как се сменя външно каре на Фиат
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
  

 

This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.