Реклама
Напишете отговор
specialista
Фиат идол

Регистриран на: 25 Май 2007
Мнения: 2205
Местожителство: Ямбол
1992 Fiat Tempra
Отговорете с цитат
Възможни причини са:1.Разхерметизиран колектор след турбото 2.Липса на реакция от ГНП на надува на турбото(няма сигнал до ГНП или проблемна клапа на ГНП).3.По някаква причина да има недостиг на гориво(сонда,филтър) ,но това е по-малко вероятно.Първите две неща се хващат като се измери налягането което прави турбото под товар.За последното е достатъчно когато работи колата да погледнеш крушата дали не е свита.
Успех!!!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение ICQ Номер
puls
Бута детска количка

Регистриран на: 16 Авг 2009
Мнения: 7
Местожителство: София 05 Сердика
Отговорете с цитат
Крушата не се свива, но след нея има някакъв външен допълнително слаган клапан който ме съмнява. От друга страна логично е ако има недостиг на гориво след продължително натоварване като отпусна газта колата да се захълца или да загасне...Не го прави. Много малко вероятно е да има разхерметизиран колектор, защото щеше да се чува свистене. Аз дори напротив - бих казал, че е доста тихо... Остават другите вероятности... Най се съмнявам в реакцията на ГНП.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
kosta84bg
Напреднал шофьор

Регистриран на: 21 Окт 2008
Мнения: 168
Местожителство: София, Красна Поляна
Отговорете с цитат
Може причината да е комплексна. Вярно не пуши, но дали е възможно да не достига въздух? (примерно изолацията под капака да е провиснала върху входа за въздуха). При мен за малко беше така, понеже едната щипка ми беше паднала...
----------------------------
Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
puls
Бута детска количка

Регистриран на: 16 Авг 2009
Мнения: 7
Местожителство: София 05 Сердика
Отговорете с цитат
Едва ли защото проследих всички пътища преди и след въздушния филтър чак до турбото...
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Dido_Lyubenov
Фиат идол

Регистриран на: 24 Юли 2007
Мнения: 3879
Местожителство: Русе
Отговорете с цитат
iuly_vn написа:
И какво и е електронното у-ние на тази помпа. Чисто механично си е. ТПС-датчика и дебитомера влиаят само на авансатора, който коригира изпреварването на впръскването спрямо натоварването, в малки граници. Около 4-5 градуса само. Иначе изпреварването спрямо оборотите на мотора си е чисто механично. Има помпи Лукас при които е изцяло регулирането по електронен път, но те не се монтират на тия мотори, а на Ситроен и Пежо само.


Не се изказвай неподготвен ! Вземи и прочети малко.
----------------------------
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
sagoto
Кара Симсонка

Регистриран на: 02 Юни 2009
Мнения: 50
Местожителство: София 08 Изгрев
Отговорете с цитат
колега отиди във Фиат и ще ти кажат какво и е на количката ти ! Срещу 40 лева
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
emzo
Модератор

Регистриран на: 15 Юли 2008
Мнения: 19548
Местожителство: Стара Загора
2003 Fiat Stilo
Отговорете с цитат
sagoto написа:
колега отиди във Фиат и ще ти кажат какво и е на количката ти ! Срещу 40 лева

Цитат:
Аз:Добър ден, имам грешка в ЕКУто - Р0500 VSS
Майстора:Кво ?
Аз:Имам грешка датчик километраж.
Масйтора:Купи си нов !
Аз:Купих си и пак я имам.
Майстора:Амииии (след дълго почесване), ще ти направим диагностика.
И какво представлява тази диагностика ?
Майстора:Ами ще видим кви грешки има и някои параметри.
Грешките ги знам, параметрите какво ще им гледаме ? Имате ли заводските данни, да ги сравним дали са в нормата ?
Майстора:Не, отде да ги имам ?
Аз:Ми тогава защо да давам 30лв за диагностика ?
Смях от страна на клиенти, майстора гледа умно.Излязох и си казах за пореден път, в сервиз само за нещо, което не мога сам да направя !


Толкова за тяхната велика диагностика.

Цитат:
Не се изказвай неподготвен ! Вземи и прочети малко.

Просветли ни тогава нас неподготвените.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
iuly_vn
Фиат фанатик

Регистриран на: 16 Мар 2008
Мнения: 1430
Местожителство: Варна 01 Одесос
Отговорете с цитат
Dido_Lyubenov написа:
iuly_vn написа:
И какво и е електронното у-ние на тази помпа. Чисто механично си е. ТПС-датчика и дебитомера влиаят само на авансатора, който коригира изпреварването на впръскването спрямо натоварването, в малки граници. Около 4-5 градуса само. Иначе изпреварването спрямо оборотите на мотора си е чисто механично. Има помпи Лукас при които е изцяло регулирането по електронен път, но те не се монтират на тия мотори, а на Ситроен и Пежо само.


Не се изказвай неподготвен ! Вземи и прочети малко.

Не смятам че съм неподготвен колега. И мисля че това което написах си е вярно. Не съм срещал ТД100 с помпа с напълно електронно у-ние. А и има доста литература за това.
----------------------------
Fiat Marea TD100
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт
chaveto
Фиат идол

Регистриран на: 31 Авг 2008
Мнения: 4474
Местожителство: Луната
Отговорете с цитат
Той колегата @specialista го каза, че трябва да се замери налягането на турбото. Ако турбото не надува и ГНП-то няма да реагира.
----------------------------

Продавам помпа високо налягане и МАП сензор от Либра 2.4Jtd 140к.с. Повече инфо на Л.С.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт ICQ Номер
Dido_Lyubenov
Фиат идол

Регистриран на: 24 Юли 2007
Мнения: 3879
Местожителство: Русе
Отговорете с цитат
iuly_vn написа:
Dido_Lyubenov написа:
iuly_vn написа:
И какво и е електронното у-ние на тази помпа. Чисто механично си е. ТПС-датчика и дебитомера влиаят само на авансатора, който коригира изпреварването на впръскването спрямо натоварването, в малки граници. Около 4-5 градуса само. Иначе изпреварването спрямо оборотите на мотора си е чисто механично. Има помпи Лукас при които е изцяло регулирането по електронен път, но те не се монтират на тия мотори, а на Ситроен и Пежо само.


Не се изказвай неподготвен ! Вземи и прочети малко.

Не смятам че съм неподготвен колега. И мисля че това което написах си е вярно. Не съм срещал ТД100 с помпа с напълно електронно у-ние. А и има доста литература за това.


Не ти говоря за напълно електронно управление, а за това, че количесвото подавана нафта се коригира по електронен път, и когато не ти работи "потенциометъра" който отчита колко си натиснал газта, няма да ти върви нормално колата. Затова написах "прочети малко".
----------------------------
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
specialista
Фиат идол

Регистриран на: 25 Май 2007
Мнения: 2205
Местожителство: Ямбол
1992 Fiat Tempra
Отговорете с цитат
Не ти говоря за напълно електронно управление, а за това, че количесвото подавана нафта се коригира по електронен път, и когато не ти работи "потенциометъра" който отчита колко си натиснал газта, няма да ти върви нормално колата. Затова написах "прочети малко".[/quote]


Това няма нищо общо с действителноста.Количеството подавано гориво на тази помпа го определяш сам с десния си крак и никаква електроника не се намесва за това!!!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение ICQ Номер
iuly_vn
Фиат фанатик

Регистриран на: 16 Мар 2008
Мнения: 1430
Местожителство: Варна 01 Одесос
Отговорете с цитат
Ето го и в jpg формат:
(Вътре в помпата има транзистори диоди чипове, абе бъка от електроника Wink )
Прикачени файлове:
Lucas1.jpg
Lucas1.jpg Размер: 347.27 KB Видяно: 3173 пъти Описание:
Lucas2.jpg
Lucas2.jpg Размер: 303.08 KB Видяно: 3172 пъти Описание:

----------------------------
Fiat Marea TD100
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт
specialista
Фиат идол

Регистриран на: 25 Май 2007
Мнения: 2205
Местожителство: Ямбол
1992 Fiat Tempra
Отговорете с цитат
iuly_vn,колега тази книга я имах в електронен вариант на компа но съм я затрил някъде.Понякога човек трябва да се съветва с книгите,проблем ли ще е да ми я предоставиш?Предварително благодаря!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение ICQ Номер
iuly_vn
Фиат фанатик

Регистриран на: 16 Мар 2008
Мнения: 1430
Местожителство: Варна 01 Одесос
Отговорете с цитат
specialista написа:
iuly_vn,колега тази книга я имах в електронен вариант на компа но съм я затрил някъде.Понякога човек трябва да се съветва с книгите,проблем ли ще е да ми я предоставиш?Предварително благодаря!

Изпратих ти линкове на лични, както и други интересни меща.
----------------------------
Fiat Marea TD100
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт
re:
deadman_walking
Бута детска количка

Регистриран на: 03 Юни 2008
Мнения: 5
Местожителство: София 20 Връбница
Отговорете с цитат
Колега пиши, като достигнеш до решение на проблема.Много ме вълнува , защото и аз съм с почти същия проблем, с единствената разлика че след 2.500 оборота турбото ми започва да ,,свисти,, и разхода ми на гориво се увеличи (9 на 100 извънградско).
----------------------------
Fiat Bravo 1910 TD. "GT" (100CV)
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла ICQ Номер
Реклама
                          
Marea TD100 няма мощност
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Не можете да прикачвате файлове
Можете да сваляте файлове
  

 

Напишете отговор