Реклама
Тази тема е заключена - не можете да отговаряте или да променяте мнения
zgabrovski
Форум администратор

Регистриран на: 17 Сеп 2005
Мнения: 2615
Местожителство: София 24 Банкя
Отговорете с цитат
Леле вижте какво стана... 2,59 нафта...
http://www.lukoil.bg/Lukoil/Main.do?menuItemKey=1744-35
----------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт
nelegalniq
Фиат фанатик

Регистриран на: 13 Ное 2009
Мнения: 1207
Местожителство: Свищов
1997 Honda Civic
Отговорете с цитат
Хубаво, прави се икономия с този газ. Ами за да се произведе този газ нали е необходимо електричество. А за да произведе електричество, двигателя се натоварва тъй като генератора работи под товар. Примерно за да се произведат 2,5-3литра газ ~15-25% икономия(от по малко няма смисъл), ще са необходими 20-30А напрежение. А това означава, че включиш ли клетката за производство на газ започва и натоварването на генератора и ефективността пада. Трябва да се направи една качествена калкулация и да се види всичко.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
M5kov
Фиат идол

Регистриран на: 22 Дек 2008
Мнения: 2851
Местожителство: Плевен
2000 Fiat Multipla
Отговорете с цитат
Тока, който идва от генератора не може ли да се увеличи посредством някакви бубини и подобни?
----------------------------
"Без сърца, сме просто машини"
Fiat Multipla 1.6 16v Bipower
На части - PUNTO Mk2 1.2 16v 80 к.с. '03
На части - PUNTO MK2 1.2 8v 60 к.с. '03
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт
Tornado
Модератор

Регистриран на: 23 Яну 2006
Мнения: 11849
Местожителство: Казанлък
1997 Fiat Bravo
Отговорете с цитат
M5kov написа:
Тока, който идва от генератора не може ли да се увеличи посредством някакви бубини и подобни?

Модулатора с тези вентилатори и радиатори не е ли за това?
Ето един 55 амперов
Прикачени файлове:
PWM PULSE WIDTH MODULATOR 55A HHO HYDROGEN GENERATOR.jpg
PWM PULSE WIDTH MODULATOR 55A HHO HYDROGEN GENERATOR.jpg Размер: 82.35 KB Видяно: 11461 пъти Описание:

----------------------------
Ремонтирам клапан авансатор за Браво,Брава и Мареа TD 100.
Не поставяйте SIDAT SID 81.012
http://www.buscenter.com.ua/item/9318-8152/
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Skype Акаунт ICQ Номер
M5kov
Фиат идол

Регистриран на: 22 Дек 2008
Мнения: 2851
Местожителство: Плевен
2000 Fiat Multipla
Отговорете с цитат
Еми ето че могло Smile
----------------------------
"Без сърца, сме просто машини"
Fiat Multipla 1.6 16v Bipower
На части - PUNTO Mk2 1.2 16v 80 к.с. '03
На части - PUNTO MK2 1.2 8v 60 к.с. '03
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт
djo8
Кара Фиат

Регистриран на: 06 Юли 2010
Мнения: 128
Местожителство: Търговище
Отговорете с цитат
колеги дайте няква схема за импулсен модулатор
----------------------------
който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла ICQ Номер
chaveto
Фиат идол

Регистриран на: 31 Авг 2008
Мнения: 4358
Местожителство: Луната
Отговорете с цитат
Не съм агент на ..............
Числата няма да го коментирам защото колегата само говори и не показва нищо.
Аз също можех да кажа, че това което съм го навил прави голямо количество газ и консумира много малко, но не го направих.

Иначе се прави генератор който да направи честотата около 30 хертза или килохертза, не съм сигурен какво точно четох по нета. Схемата е елементарна за изпълнение, предполагам и няма да е скъпа.

Иначе след нощното четене по нета се спрях да направя 6бр клетки. Ще ги вържа последователно и така няма да имам нужда да намалявам напрежението на 1.ххV за клетка. Като започна да сглобявам ще видя да снимам и да показвам какво ще сътворя.
Само не мога да разбера тези клетки който се продават как са разделили клетките за да не ползват един електролит и в същото време да се зареждат от едно място Confused
----------------------------

Продавам останали части от Либра 2.4Jtd. Повече инфо на Л.С.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт ICQ Номер
Tornado
Модератор

Регистриран на: 23 Яну 2006
Мнения: 11849
Местожителство: Казанлък
1997 Fiat Bravo
Отговорете с цитат
djo8 написа:
колеги дайте няква схема за импулсен модулатор

Давам ,но с условие да направиш и един за мен.
Прикачени файлове:
arhive.zip
Размер: 49.69 KB Сваляния: 865 пъти Описание:

----------------------------
Ремонтирам клапан авансатор за Браво,Брава и Мареа TD 100.
Не поставяйте SIDAT SID 81.012
http://www.buscenter.com.ua/item/9318-8152/
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Skype Акаунт ICQ Номер
chaveto
Фиат идол

Регистриран на: 31 Авг 2008
Мнения: 4358
Местожителство: Луната
Отговорете с цитат
Ето и от мен.
Прикачени файлове:
HHO generator.gif
HHO generator.gif Размер: 22.81 KB Видяно: 11384 пъти Описание:

----------------------------

Продавам останали части от Либра 2.4Jtd. Повече инфо на Л.С.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт ICQ Номер
bill72
Кара балканче

Регистриран на: 20 Мар 2009
Мнения: 41
Местожителство: София 15 Младост
Отговорете с цитат
chaveto написа:
Това, че караш от 3г пак нищо не доказва за опита ти в конструирането на такова нещо.
Въобще някога сглобявал ли си такова нещо, но да е Home Made.
Защото и аз мога да отида да си го купя в разглобен вид и после само да го монтирам и да се бия в гърдите колко съм напред.
А числата които си дал въобще няма да ги коментирам.


Всичко си правя сам.
Клетки , електроника и т. н. , а за опита ми в конструирането може да говори някой който ме познава поне бегло. От магазин си купувам само материали и твърдя ,че съм правил повече видове клетки от колкото са ти известни на теб.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт
chaveto
Фиат идол

Регистриран на: 31 Авг 2008
Мнения: 4358
Местожителство: Луната
Отговорете с цитат
Две страници само хвалби и отново никакво доказателство.
И понеже гледам се изявяваш като конструктор, поне ми кажи като на прост човек.
Защо реши, че само ще сгрея водата с това което съм навил, само на това искам да ми отговориш.
----------------------------

Продавам останали части от Либра 2.4Jtd. Повече инфо на Л.С.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт ICQ Номер
bill72
Кара балканче

Регистриран на: 20 Мар 2009
Мнения: 41
Местожителство: София 15 Младост
Отговорете с цитат
Не смятам че ти си човека на който трябва да доказвам нещо.
Когато успееш да си направиш по-сложна конструкция от телена и изкараш поне 150% ефективност , мога да ти отделя време и да ти дам някаква консултация , за да видиш че си до никъде. За това не ми губи времето , има хора които са напреднали доста и предпочитам да дебатирам с тях сериозните въпроси относно този вид системи.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт
chaveto
Фиат идол

Регистриран на: 31 Авг 2008
Мнения: 4358
Местожителство: Луната
Отговорете с цитат
Тогава какво търсиш тук в този форум. Аз лично от няколко то теми които са в този форум не забелязах да има хора който отдавна са на ТИ с това нещо.
А консултацията от теб никога няма да приема, такива ....... като теб не са ми приятни.
----------------------------

Продавам останали части от Либра 2.4Jtd. Повече инфо на Л.С.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт ICQ Номер
кола
kluchar
Фиат идол

Регистриран на: 31 Авг 2005
Мнения: 12859
Местожителство: София Бул"ПРАГА"№1
1999 Daihatsu Terios
Отговорете с цитат
Стига сте се заяждали
Това е нещо ново и не всеки разбира как и какво трябва да се направи
иначе до сега всички коли да са вече преминали на такова гориво .
Не може всичко всеки да се знае
но каквото се направи е хубаво ай ако сподели мнение още повече.
----------------------------
Пунто http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/fiat.htm
КАМЕРА на 5 те кьошета http://www.livestream.com/kluchar
EPER ФИАТ http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?KEY=STARTUP
програма за ФИАТна РУСКИ http://autogroom.ru/fiat/
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Skype Акаунт
kolev
Фиат фанатик

Регистриран на: 07 Яну 2009
Мнения: 431
Местожителство: Велико Търново
Отговорете с цитат
bill72 написа:
Не смятам че ти си човека на който трябва да доказвам нещо.
Когато успееш да си направиш по-сложна конструкция от телена и изкараш поне 150% ефективност , мога да ти отделя време и да ти дам някаква консултация , за да видиш че си до никъде. За това не ми губи времето , има хора които са напреднали доста и предпочитам да дебатирам с тях сериозните въпроси относно този вид системи.


мен ще ми е интересно да го видя това. 150% ефективност означава че двигателя може да работи само на тоя газ . но тъй като конвенционалната наука казва че не може да получиш повече енергия отколкото си вкарал и то особено при електролиза на водата , както и че "брауновия газ" няма никакви магически свойства , още повече че не е открит от Браун , а доста по-рано и е бил първия газ използван за заваряване, съм скептичен и би следвало двигател с такава система при постоянно натоварване да даде по-висока консумация.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Реклама
                          
Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Не можете да прикачвате файлове
Можете да сваляте файлове
  

 

Тази тема е заключена - не можете да отговаряте или да променяте мнения