Реклама
Напишете отговор
Stilo проблем: Колата гасне когато загрее, моля за помощ.
Zlobcho
Бута детска количка

Регистриран на: 14 Май 2008
Мнения: 18
Местожителство: Кюстендил
Отговорете с цитат
Привет,

Преди една седмица си купих Fiat Stilo 3 врати, 1.9JTD мотор, доста запазено, при покупката нямаше проблеми, не даваше грешки, работеше отлично, преди да го купя го огледах за удари и всичко, за което се сетих и знаех. Но преди 3 дни колата започна да прави проблеми, когато двигателя загрее, компютъра изревава със съобщение "Loose connection" и угасва, съшевременно светва лампичката за дюзите/помпата (ако не бъркам е за тях), позастине ли двигателя пали и отново спира работа. Проверих тоците, всички датчици са закрепени добре, единственото което съм правил е да сипя добавка за маслото (има няма 200мл.) и нищо друго не съм пипал по колата. Записал съм и час за сряда на диагностика, но не мога да спя от притеснение, да не е нещо по-сериозно. Отворен съм за всякакви предположение, знам че тук във форума има много хора, който разбират (BO например). Благодаря за помоща Колеги!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Re: Stilo проблем: Колата гасне когато загрее, моля за помощ
BO
Член на Сдружение Фиат Форум България
Член на Сдружение Фиат Форум България

Регистриран на: 20 Дек 2004
Мнения: 6237
Местожителство: София, кв. Овча Купел
Отговорете с цитат
Zlobcho написа:
Привет,

Преди една седмица си купих Fiat Stilo 3 врати, 1.9JTD мотор, доста запазено, при покупката нямаше проблеми, не даваше грешки, работеше отлично, преди да го купя го огледах за удари и всичко, за което се сетих и знаех. Но преди 3 дни колата започна да прави проблеми, когато двигателя загрее, компютъра изревава със съобщение "Loose connection" и угасва, съшевременно светва лампичката за дюзите/помпата (ако не бъркам е за тях), позастине ли двигателя пали и отново спира работа. Проверих тоците, всички датчици са закрепени добре, единственото което съм правил е да сипя добавка за маслото (има няма 200мл.) и нищо друго не съм пипал по колата. Записал съм и час за сряда на диагностика, но не мога да спя от притеснение, да не е нещо по-сериозно. Отворен съм за всякакви предположение, знам че тук във форума има много хора, който разбират (BO например). Благодаря за помоща Колеги!

На какъв принцип гасне?
Примерно си караш нормално и изведнъж угасва, или пък като я натиснеш много да ускорява и на 3000 оборота да речем гасне. Ако гасне с нормално каране след колко време може да запали колата и евентуално колко време може да продължи да караш преди пак да изгасне.

п.п. И по възможност недей да наливаш масло в нафтата. Не слушай разни майстори, които те карат да правиш това.
----------------------------
30 6D 1
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; Брава; Тема; Типо; Панда
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя ICQ Номер
Zlobcho
Бута детска количка

Регистриран на: 14 Май 2008
Мнения: 18
Местожителство: Кюстендил
Отговорете с цитат
Благодаря ти за бързият отговор. Smile

Колата гасне при нормално каране, 2000 оборота, пробвал съм да я държа и в 3500 оборота но няма промяна, винаги гасне. След като веднъж стигне до нормалната си работна температура (според датчика) колата спира да работи, чакам около 10 минути (при вдигнат преден капак и свалени капаци на двигателя за да се охлажда) пали и продължава все едно нищо не се е случило, това трае отново до момента в който стигне нормалната си работна температура и пак гасне, може да са 2 минути, може да са 10 минути..., зависи как се кара, но не е издържала повече от 10 минути. Тествал съм я на един и същи участък при едно и също положение, сутрин я паля, по един и същи маршрут и колата загрява и спира на едно и също място (+- 20 метра).

Аз съм заподозрял няколко чарка, ето и списъка:

Crank/RPM Sensor-а - Предполагам, понеже се получава при топъл двигател на определена температура, явно датчика се загрява много и спира работа, когато се охлади всичко се нормализира до следващото загряване. Щях да предположа, че и ремъка се е разтегнал малко и е разместил леко "центровката", но тогава колата нямаше да работи безпроблемно когато е под проблемната температура. За сега това ми е заподозрян #1.

Mass airflow senso (MAF) - Ако работи неправилно, то би довело до неточно количество гориво, но отново би правило проблем през целият период на работа на двигателя, а не при достигане на определена температура. А и нямаше да ми светва лампичката за Дюзите/Помпата.
В понеделник ще видя какво ще направя, ако не ще чакам до сряда сутринта да и мине диагностиката.

Благодаря за всички, който ще изкажат мнението си по проблема ми. Smile
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
BO
Член на Сдружение Фиат Форум България
Член на Сдружение Фиат Форум България

Регистриран на: 20 Дек 2004
Мнения: 6237
Местожителство: София, кв. Овча Купел
Отговорете с цитат
Zlobcho написа:
...
Аз съм заподозрял няколко чарка, ето и списъка:

Crank/RPM Sensor-а..........#1.

Mass airflow senso (MAF) - Не е от него.
....
----------------------------
30 6D 1
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; Брава; Тема; Типо; Панда
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя ICQ Номер
Re: Stilo проблем: Колата гасне когато загрее, моля за помощ
Stefan Hadjov
Фиат идол

Регистриран на: 25 Фев 2007
Мнения: 3476
Местожителство: София 17 Витоша
Отговорете с цитат
Zlobcho написа:
Привет,

Преди една седмица си купих Fiat Stilo 3 врати, 1.9JTD мотор, доста запазено, при покупката нямаше проблеми, не даваше грешки, работеше отлично, преди да го купя го огледах за удари и всичко, за което се сетих и знаех. Но преди 3 дни колата започна да прави проблеми, когато двигателя загрее, компютъра изревава със съобщение "Loose connection" и угасва, съшевременно светва лампичката за дюзите/помпата (ако не бъркам е за тях), позастине ли двигателя пали и отново спира работа. Проверих тоците, всички датчици са закрепени добре, единственото което съм правил е да сипя добавка за маслото (има няма 200мл.) и нищо друго не съм пипал по колата. Записал съм и час за сряда на диагностика, но не мога да спя от притеснение, да не е нещо по-сериозно. Отворен съм за всякакви предположение, знам че тук във форума има много хора, който разбират (BO например). Благодаря за помоща Колеги!


Koлега,не е необходимо да чакаш сряда и да ходиш на диагностика да си даваш парите.Направо си купуваш един RPM-sensor,заменяш го и проблема ти е решен.Както ти отговори и друг колега.Това е доста често срещан дефект не само при Фиат.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Zlobcho
Бута детска количка

Регистриран на: 14 Май 2008
Мнения: 18
Местожителство: Кюстендил
Отговорете с цитат
Привет,

Благодаря и на двама ви. Днес купих такъв датчик (115лв.), смених го и колата литна. Razz
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Stefan Hadjov
Фиат идол

Регистриран на: 25 Фев 2007
Мнения: 3476
Местожителство: София 17 Витоша
Отговорете с цитат
Zlobcho написа:
Привет,

Благодаря и на двама ви. Днес купих такъв датчик (115лв.), смених го и колата литна. Razz


Поздрави за успешното решение на проблема.Направи ми впечатление че си го купил доста скъпичко.Дано да е добър поне.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Реклама
                          
Stilo проблем: Колата гасне когато загрее, моля за помощ.
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Не можете да прикачвате файлове
Можете да сваляте файлове
  

 

Напишете отговор