Реклама
Напишете отговор
Ел. схема за свързване на газова у-ба LOVATO
rockfan
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 17 Апр 2008
Мнения: 65
Местожителство: София 15 Младост
Отговорете с цитат
Спря да върви на газ и търся проблема.

Газ стига до изпаритела, клапана за газта чука и пуска газ към изпаритела. Клапана на изпаритела го захраних самостоятелно с 12 волта - има искра но не чука (май не е нормално????)

Не успях да намеря никъде в нета ел. схема на свързване???

Lovatoto e с електрически клапан, емулатор ламба. В превключватела в купето е с 5 жилен кабел и с три положения - средното е "АУТО". Захранването и още един кабел са взети от блока управляваш искрата на свещите

Не ми е ясно?

1. защо не работи режима Ауто - до сега съм карал с ръчно превключване. Оставя ли на ауто си карам на бензин. Свикнах но ме дразни

2. как спира бензина?

3. единият кабел кафяв от превключватела газ бензин в купето е свободен.


Ще се пробвам сам да я човъркам утре, ако не майстор.

10х
Последната промяна е направена от rockfan на Пет, 20 Ное 2009 14:50:19; мнението е било променяно общо 4 пъти
----------------------------
Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Re: пожар колеги, помагайте - Ел. схема за свързване на LOVA
marea-ta
Фиат фанатик

Регистриран на: 05 Юни 2008
Мнения: 437
Местожителство: Ямбол
1997 Fiat Marea Weekend
Отговорете с цитат
rockfan написа:
Спря да върви на газ и търся проблема.

Газ стига до изпаритела, клапана за газта чука и пуска газ към изпаритела. Клапана на изпаритела го захраних самостоятелно с 12 волта - има искра но не чука(май не е нормално????)
Бушона е здрав.
Не успях да намеря никъде в нета ел. схема на свързване???

Lovatoto e с електрически клапан, емулатор ламба. В превключватела влиза 5 жилен кабел. Захранването и още един кабел са взети от блока "бобината" за свещите.

Не ми е ясно?

1. защо не работи режима Ауто - до сега съм карал с ръчно превключване. Оставя ли на ауто си карам на бензин. Свикнах но ме дразни

2. как спира бензина?

3. единият кабел от превключватела газ бензин в купето е свободен.

4. като дам на контакт, защо няма + на бушона?

Ще се пробвам сам да я човъркам утре, ако не майстор.

10х




надраскаи схемата по която е вързано всичко в момента за да можем да се изказваме правилно и евентуално да корегираме/принципно изглежда така/
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение ICQ Номер
chaveto
Фиат идол

Регистриран на: 31 Авг 2008
Мнения: 4398
Местожителство: Луната
Отговорете с цитат
1 при повечето превключватели които са с един бутон между двата режима се минава като задържиш бутона.
2 спират се дюзите.
3 зависи как е вързано, аз ползвам само един кабел който прави обръщането.
4 на кой бушон няма +
Проблема ти е в клапана на изпарителя, това, че има искра на клемите не значи, че клапана работи. Ел. част (бубината) може да е здрава но механичната част да е блокирала и затова да нямаш газ към двигателя.
----------------------------

Продавам останали части от Либра 2.4Jtd. Повече инфо на Л.С.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт ICQ Номер
pakumba
Фиат идол

Регистриран на: 03 Юни 2005
Мнения: 7375
Местожителство: София/Варна/Добрич
1997 Fiat Bravo
Отговорете с цитат
пичага не ти разбирам много, ама клапана на изпарителя трябва д аотваря като подаддеш + няма бушон там по принцип. ако не отваря, знчи просто смени бубинкта към 10 лв е нова.+ се взема от газ клапана, който пък взема от превключвателя газ бензин. бенза се спира като се прекъснат дюзите, а по желание и бенз помпа.
----------------------------
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
chaveto
Фиат идол

Регистриран на: 31 Авг 2008
Мнения: 4398
Местожителство: Луната
Отговорете с цитат
Колега бубината може да е здрава, но самият клапан да засяда и от там да идва проблема. Преди да сменя каквото и да било колегата трябва да разглоби клапана който е върху изпарителя и да се увери, че той не е заседнал и пълен с боклуци.
----------------------------

Продавам останали части от Либра 2.4Jtd. Повече инфо на Л.С.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт ICQ Номер
Ел. схема за свързване на LOVATO
rockfan
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 17 Апр 2008
Мнения: 65
Местожителство: София 15 Младост
Отговорете с цитат
надрасках схемата.

От блокчето за управление в купето излиза сноп с 5 кабела. То е с три положения Средното е "АУТО" другите са бензин и газ

1. Червен през предпазител към електронен блок за управление на искрата на свещите
2. Бял директно на проводник електронен блок за управление на искрата на свещите
3. Черен директен минус
4. кафяв - не е свързан никъде
5. син - паралелно захранва двата вентила(за пускане на газта и този на изпаритела) и симулатора за показанието на л. сондата

в симулатора влизат 4 и излизат 4 кабела.

Въпросите са ми:

1. кафявия проводник за какво е?
2. белият проводник за какво служи?
3. Как в този случай се прекъсва бензина?

10х
[/img]
Прикачени файлове:
IMGP2411-1.jpg
IMGP2411-1.jpg Размер: 82.56 KB Видяно: 8701 пъти Описание:

----------------------------
Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
chaveto
Фиат идол

Регистриран на: 31 Авг 2008
Мнения: 4398
Местожителство: Луната
Отговорете с цитат
Когато се подаде захранване на клапаните се подава захранване към симулатора и тогава той прекъсва дюзите. А този ключ не знам дали е автоматичен или на средата е ОФФ на всичко. На кафявия трябва да ти излезе напрежение когато включиш ключа на позиция бензин.
----------------------------

Продавам останали части от Либра 2.4Jtd. Повече инфо на Л.С.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт ICQ Номер
rockfan
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 17 Апр 2008
Мнения: 65
Местожителство: София 15 Младост
Отговорете с цитат
Запалих колата на газ, не е ясно от къде беше проблема.
Може би клапана в изпаритела, механичната му част. Развих капачката, изкарах пружинката, махнах бобината - напръсках с WD40. събрах го и колата превключи на газ. Трудно е демонтирането на клапана на място, ще трябва да си свали изпаритела. Ще я наблюдавам как се държи.

Ключето по средата е "АУТО" - но в това положение работи на бензин и не превключва автоматично на газ.

така и не разбрах белият и кафевият кабел за какво са?

Другото ми стана горе долу ясно - самият симулатор спира инжекторите и лъже компа, че показанията на л. сондата са наред.
Когато симулатора не е получил "+" по синята, всичко си работи като на бензин, двата клапана са затворени и газта е спряна.

Chaveto: защо е нужно на кафявия да излезе напрежение когато включиш ключа на позиция бензин???
----------------------------
Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
chaveto
Фиат идол

Регистриран на: 31 Авг 2008
Мнения: 4398
Местожителство: Луната
Отговорете с цитат
Значи от белият се взима сигнал за ключа за да разбере, че двигателя работи и да пусне газ. На кафявият ще излезе напрежение когато сложиш ключа на позиция бензин, но тогава трябва и този проводник да се прокарва напред към двигателя. Симулатора е вързан към захранването на газ клапаните и когато получи захранване спира дюзите, съответно в този момент и клапаните са получили захранване и подават газ. Точно заради това когато ключа ти е по средата на ОФФ колата работи на бензин, защото симулатора няма захранване и не е прекъснал дюзите. От там стигам до заключението, че ключа ти е съвсем обикновен. Също така си мисля, че нямаш ламбда конторл ами само имаш симулатор който прекъсва дюзите и лъже комп. че са там. Аз лично не ползвам такива симулатори ами ако дюзите са с общ край го прекъсвам него и по този начин се спират и от там едно съпротивлени вързано към релето пък лъже комп. че дюзите са си на място и досега не е имало проблеми. Излишно е да се дават пари за симулатори като може да се мине с 2.50 за едно реле Very Happy
----------------------------

Продавам останали части от Либра 2.4Jtd. Повече инфо на Л.С.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт ICQ Номер
Re: пожар колеги, помагайте - Ел. схема за свързване на LOVA
YAROSHKH
Фиат фанатик

Регистриран на: 03 Фев 2009
Мнения: 354
Местожителство: Варна 02 Приморски
1995 Fiat Punto
Отговорете с цитат
marea-ta написа:
rockfan написа:
Спря да върви на газ и търся проблема.

Газ стига до изпаритела, клапана за газта чука и пуска газ към изпаритела. Клапана на изпаритела го захраних самостоятелно с 12 волта - има искра но не чука(май не е нормално????)
Бушона е здрав.
Не успях да намеря никъде в нета ел. схема на свързване???

Lovatoto e с електрически клапан, емулатор ламба. В превключватела влиза 5 жилен кабел. Захранването и още един кабел са взети от блока "бобината" за свещите.

Не ми е ясно?

1. защо не работи режима Ауто - до сега съм карал с ръчно превключване. Оставя ли на ауто си карам на бензин. Свикнах но ме дразни

2. как спира бензина?

3. единият кабел от превключватела газ бензин в купето е свободен.

4. като дам на контакт, защо няма + на бушона?

Ще се пробвам сам да я човъркам утре, ако не майстор.

10х




надраскаи схемата по която е вързано всичко в момента за да можем да се изказваме правилно и евентуално да корегираме/принципно изглежда така/


Колега, може ли да ми кажеш откъде си изтеглил тази схема ? Щве си слагам тия дни, и искам да видя по-четливо всичко...
----------------------------
FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла ICQ Номер
Реклама
                          
Ел. схема за свързване на газова у-ба LOVATO
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Не можете да прикачвате файлове
Можете да сваляте файлове
  

 

Напишете отговор