Реклама
Тази тема е заключена - не можете да отговаряте или да променяте мнения
Измамата Браунов газ (HHO) и кой има интерес от нея
ebrehu
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 77
Местожителство: Бургас
Отговорете с цитат
Отварям нова дискусия, защото постовете ми от дискусията за водородните клетки бяха премахнати под предлог, че са извън темата. Не мисля, че възпирането на измамничество, от каквото и естество да бъде то, би могло да бъде извън темата, но това си е решение на админа. Има си човека сайт, прави си бизнес, от къде на къде аз да му преча.

Който се интересува дали водородните клетки, брауновият газ, HHO или както и там да се нарича, са основани на научно възможни постановки или са само приумица на хитри измамници да се присъедини към тази дискусия.

По-долу съм цитирал свои мнения по въпроса "защо е невъзможна реализацията на икономия с клетка захранвана от алтернатора?", както и мнения на колеги фиатаджии от този форум.

В резюме: след много дискусии стана ясно, че zgabrovski рекламира прикрито асортимента на собствената си фирма http://www.led-osvetlenie.com/index.php?route=information/information&information_id=4. Тъй като е админ на този форум, под един или друг претекст си модифицира стари мнения, за да изглеждат благовидно и невинно към днешна дата, както и триe уличаващи го факти. Не е за пренебрегване и набиващия се на очи факт, че тази измама вирее доста добре във форума на Фиат, докато във VW, AUDI, BMW, offroad и други, админите и модераторите поставят измамниците на мястото им. http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=141029&start=60 ; http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=113719&page=1 .
Последната промяна е направена от ebrehu на Сря, 30 Мар 2011 17:13:47; мнението е било променяно общо 1 път
----------------------------
Шофирай FIAT, за да не те яд!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ebrehu
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 77
Местожителство: Бургас
Отговорете с цитат
zgabrovski написа:
Силата на алтернативните горива

Професор Илия Вълков или Юл Браун e учен от български произход. Роден е и е израстнал край Варна.

Той e един от най­-големите български и световни химици на всички времена. Смята се за откривател на т. н. браунов газ и на цялата физико­химия на имплодиращото горене на брауновия газ със съпътстващото го отделяне на свободна енергия от физически вакуум и многобройните уникални свойства на този процес. Създаденият от него генератор използва водата като гориво. Като разделя молекулата на водата и после пак й позволява да се събере генераторът създава енергия, която може да изпари дори волфрам. Достижимите температури са над 6000 градуса, каквaто e температурaтa на повърхността на Слънцето. Няма друг контролируем процес на Земята, който да достига подобни температури.

Илия Вълков бяга по политически причини в Турция през 1952 г. Там е арестуван по обвинение в шпионаж и е освободен след 6 години от агента на ЦРУ майор Браун. Сменя името си на Юл Браун именно заради това. Умира в бедност в Австралия.

Няма енергийна криза, има криза от невежество" B.Fuller
Илия Вълков (Yull Brown)
Американските учени Шон Монтгомъри и Греьм Смит попадат на любопитна информация за австралийския учен Юл Браун, който работел върху нова технология в Калифорния. Свързват се с него и го посещават. Браун е създал смес от водород и кислород с удивителни свойства, за които няма научно обяснение. Ученият споделя с гостите си, че в Отава има генератор, който произвежда неговия газ.
Монтгомъри отива в Канада и там демонстрациите на Брауновия газ направо го зашеметяват: искра запалва пламък от малка горелка. Слагат отпред дървена плоскост и той веднага прогаря в нея малка чиста дупка. Същото се случва и с метален лист, а после и с мраморна плоча. Всеки би предположил, че пламъкът е горещ като на ацетиленова горелка Но горелката на Браун била само леко затоплена и МОЖЕЛА ДА СЕ ДЪРЖИ С ГОЛА РЪКА почти до дюзата! Подлагат волфрамова пръчка (волфрамът кипи при 6000 градуса), блясва бял пламък и пръчката почва да се изпарява. Другият й край обаче остава студен и може да се държи с ръка. Подлагат тухла и тя първо се гледжосва, после започва да се топи. Към друга пламъкът запоява парче стъкло, към него мед, а към медта - парче стъкло. После през всичките спойки пробива идеално гладък отвор. Късче америций 241 който излъчва 16 00 кюри радиация в минута след 2-минутно излагане на пламъка става почти безвреден, колкото е фоновата радиация.

Но любимата демонстрация на Юл Браун е ДА ИЗМИНЕ С КОЛА 1600 КМ БЕЗ ГОРИВО само бидон с 4 л. вода и две Браунови батерии, които преобразуват водатата в газ. Брауновият газ е получен чрез електролиза на водата, при която водородът и кислородът се разделят. Това не е нещо ново, нито сложно - електролизата е открита преди близо два века от Фарадей. Новото е, че когато двата газа след това се смесят, дори под налягане, те не експлоадират, а се свързват мирно и тихо. "От вода и пак на вода с чиста енергия, която може да пречисти водата, въздуха, храната, въобще света." Така Браун формулира сам своето откритие.

Пламъкът на двата газа е с особени свойства: без да използва кислорода наоколо, той може да реагира и да топи всякакви материали - реже стомана като кашкавал, топи и споява, изгаря и разгражда радиоактивни и токсични отпадъци, прави от водата гориво, произвежда електричество, създава вода в пустинята, суши въглища, пречиства рудата и т. н. - безброй приложения във всички области на живота. При това ПЛАМЪКЪТ СЕ „ДЪРЖИ" КАТО РАЗУМНО СЪЩЕСТВО - сам повишава или намалява температурата си според материала, който се поднася пред него. Тези свойства на газовата смес още не са разгадани и описани в научно издание.

През 1977 и 1978 г. Юл Браун патентова своя газ и генератора за него в Австралия и в САЩ. Въпреки огромния научен и медиен интерес обаче, въпреки многото демонстрации, лекции, семинари откритието не е прието и до днес Все още липсва обяснение защо пламъкът действа избирателно към всеки материал и в каква реакция влиза с него. Хипотезата, че водородът и кислородът се държат не в обичайното състояние, не стига да обясни това странно поведение, което сякаш е извън физичните и химичните закони.

През 1981 г. Юл Браун основава фирмата „Brown Energy" в Сидни и започва да прави генератори. През 1984 г. продава първия на Китай, където и досега го използват за изгаряне на радиоактивни отпадъци. Генератори има и в Южна Канада. Производството на единични бройки обаче е скъпо и Браун пуска фючърсни акции. Събира огромна сума, но не я използва рационално. Той разбирал от наука, но не и от бизнес. Освен това бил необщителен, даже параноик - страхувал се да не откраднат изобретението му, затова отказал офертите за съвместна дейност, фирмата му стига до фалит и избухва скандал. В него към излъганите вложители се присъединяват скептичните учени, както и конкурентните газови и автомобилни концерни.


1. Какво е HHO? HHO е газ, който се нарича оксиводород. Той се състои от две части водород и една част кислород.
Добавянето на молекула кислород прави по-лесно горим оксиводорода в сравнение с чистия водород.
2. Каква горивна ефективност ще получим при горенето на този газ? Повечето потребители правят икономии 20-30% от разхода на гориво. Има случаи на по-добри резултати.
3. Какво предимство има HHO, когато се използва в двигатели с вътрешно горене, като допълнително гориво? Има много предимства. Оксиводородът намалява разхода на гориво чрез повишаване на октановото число и допринася за това горивната смес да изгаря по-пълно и ефективно. Увеличаването на октаново число води до увеличаване на мощността, по-ефективното запалване на горивото, което съответно намалява разхода. HHO горивото на практика помага и за намаляването на вредните емисии от горенето, за премахване на нагарите вътре в двигателя. Вредните емисии след изгарянето на оксиводорода, всъщност са само чиста вода. Така че, Вие пестите гориво, пестите пари и опазвате околната среда.
4. Може ли хибридната система да предизвика ръжда или корозия в двигателя или в изпускателната система? Абсолютно невъзможно, тъй като създадената горивна смес произвежда достатъчно топлина по време на горенето, така че оксиводорода се преобразува обратно във вода след изхода от изпускателната система.
5. Може ли тази система за подобри ефективността на моя двигател? Да, инжектирането на HHO в двигател с вътрешно горене ще помогне с почистването на вътрешните части на двигателя. Това ще повиши въртящия момент и мощността и ще намали въглеводородните емисии, които до момента изпускате във въздуха. Оксиводородът изгаря по-бързо и по-чисто, отколкото бензина или дизеловото гориво в двигателя. Той прави така, че автомобилът ви да върви по-гладко, да бъде по-мощен, да има по-дълъг живот, да работи на по-ниска температура и да е по-ефикасен от всякога.
6. Работи ли с дизел, бензин, газ или метан? Да, той ще работи с всички с всички горива, с които работят двигателите с вътрешно горене, използвани в момента.
7. Дали оксиводородния генератор предизвиква в краткосрочен или дългосрочен план вреда на моя двигател? Не, генераторът за оксиводород, не създава никакви проблеми в двигателите. На практика водата няма достъп до двигателя. Тя се използва от генератора, който чрез електролиза я преобразува в оксиводород, който влиза в мотора през въздухосмукателната система. На маркуча, който подава HHO газта има и възвратен клапан, така че проникването на вода в двигателя е абсолютно невъзможно.
Резервоарът за дистилирана вода, в която се добавя малко количество калиева основа, която подобрява електролизата, е напълно отделен от двигателя и неговата оригинална горивна система.
8. Защо производителите на автомобили не са въвели тази технология в производството? Докато цените на горивата са все още ниски ще има малко финансови стимули за тази система. Патентите на Стен Майер не допринасят за обществен контрол върху тази енергия. Проектирани от самото начало да работят само с тази технология, превозните средства ще могат да се движат на 100% с вода. Нито производителите на петрол, нито правителствата искат да видят една индустрия за милиарда долара унищожена. Петролните компании отчитат най-големите печалби от която и да е друга промишленост на земята.
9. Какъв тип рутинна поддръжка е включена? Допълване на резервоара с дестилирана вода е задължително. На всеки 1000 km ще трябва 1 литър вода. На всеки 3-6 месеца в зависимост от размера на употреба, се препоръчва да се отцеди и промие системата и да се заменя с прясно дестилирана вода и електролитен катализатор.
10. Какъв е използваният електролит? Най-добрият електролит е КОН (калиева основа), много евтин и лесен за намиране.
11 Замръзва ли електролита през зимата? Не, ако се добавят около 20-25% изипропилов алкохол в резервоара, ще се избегне замръзването през зимните месеци.
Изопропиловият алкохол е най-добър като характеристики и не пречи на добрата електролиза във вашият генератор.
12. Ами, ако не използвам дестилирана вода в моя генератор? Дестилирана вода е чиста вода. С другите видове вода като чешмяна вода, минерална вода, езерна вода, морска вода и т.н., генераторът ще работи, но това ще доведе също така до лесно нанасяне на минерали и примеси които има във водата и електролита ще се превърне във вряща"кал" . Тази кал ще се налепи по плочите на генератора и ще действа, като изолатор причиняващ по-ниско производство на HHO газ. Същото се отнася и за много други видове катализатори, особено за катализатори, съдържащи натрий, сода или натриева основа. Натрият бързо ще се замърси плочите на генератора и той ще стане неефективен.
13. Може ли оксиводороденя генератор да се взриви? Вашият генератар ще произвежда оксиводород според количеството , необходимо за вашият двигател и единственно и само, когато колата е в движение или мотора е запален. За разлика от резервоарите под налягане , с които са снабдени други газови устройства, вие ще имате само една малка част от оксиводород в системата, в която не е необходим резервоар за складиране на газ.
14. Има ли техническа поддръжка за моя HHO генератор? Да. Сериозните производители/вносители предлагат такава.
15. Има ли някакъв вид гаранция, която идва с моя HHO генератор? Да, от 1 *една година 100% гаранция+ за части ремонт или замяна.
16. В случай на катастрафа ще се взриви ли моя оксиводороден генератор? Абсолютно не, всичко, което може да се случи, е че ще има вода и електролити на земята.
17. Можем ли да се използва този генератор за агрегат за ток ? ННО генераторът може да се използва при всички термични мотори и устройства работещи с петролни горива.
18. Каква е продължителноста на живот? По принцип фирмите производители предвиждат от 5 до 10 години живот за самите генератори.
Те са произведени от най-висококачествена неръждаема стомана. По-малка е гаранцията на електрониката съпровождаща генераторите.
19. От какво се състои системата?
- Клетка – В зависимост от обема на Вашия двигател – 9, 11 или 21 Пластини, може и няколко клетки в серия;
- Резервоар / Бъблер – Съда в който се съхранява електролита;
- Импулсерн регулатор на тока;
- Реле за прекъсване на захранващата верига;
- Фитинги и маркучи;
- Скоби за водни съединения;
- Обратен клапан;
- Опционално – емулатори за MAP/MAF и Ламбда сонда
20. Може ли сам да си монтирам водородни генератор? Да. Може. Монтажа е лесен и отнема не повече няколко часа. Има детайлни инструкции за това както от проиводителите, така и в интернет.


Настоящата информация е с любезното съдействие на фирма "Атлантиссолар-БГ" ООД, вносител на системи за брaунов газ.

Ето и още информация - Как сами да си направим водороден генератор


От 16.03.2010 година има отстъпка от 10% за членовете на Фиат - форум България!



Ето и други фирми предлагащи подобни неща на пазара:

http://1001obiavi.com/browse/avto-moto/drugi/vodorodna-kletka-hho-veliko-tarnovo-l5372.html
http://www.bezplatno.net/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8/%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%BD%D0%BE-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-815014.html
http://aivanov66.blog.bg/biznes/2010/06/26/hydroxmobile.567967

http://www.top-obqvi.com/%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%83%D0%BD%D0%BE%D0%B2-hho-%D0%B3%D0%B0%D0%B7-234987adv.html



Няма да казвам, че това с водородната клетка е глупост, за да не нарушавам добрия тон. Искам да поясня:
1. ДА водата може да се разложи чрез електролиза и това го знам още от шести клас от часа по химия.
2. ДА получената смес от водородни и кислородни молекули гори- факт.
Сега специално за тези, които са отсъствали от часовете по физика: В една затворена система, каквато е автомобилът, единственият външен източник на енергия, който би могъл да произведе този газ е горивото в резервоара (бензин/дизел/пропан-бутан/метан), т.е. ситуацията е "купувам по 6, продавам по 5, но съм в бизнеса".
Твърдения от рода на: "Алтернаторът така или иначе си произвежда ток, ние ще ползваме излишния" убиват всичко детско в мен.
Как работи двигателят? Изгаряме определено количество гориво. Тъй като системата е получила допълнителна топлина, следва или да увеличи обема си или ако го запази, да повиши налягането си (първи принцип на термодинамиката). Тъй като буталото е подвижно, камерата увеличава обема си, избутвайки го и така преобразува, получената чрез топлина, енергия в механично движение, т.е. в кинетична енергия. Тази енергия върти колелата и преодолява гравитация, триене и т.н. и ние се движим. Част от енергията изполваме за да я преобразуваме от кинетична в електрическа. С това се занимава алтернаторът. Той, обаче, не произвежда ток, който да си седи и да чака някой да го пожелае. Създава само електродвижещо напрежение, а ток протича толкова, колкото консуматорите в автомобила са "предизвикали" да протече взависимост от съпротивлението си. Колкото повече ток консумирате от алтернатора, точно толкова повече той натоварва двигателя, който от своя страна, точно толкова повече започва да консумира гориво. Ако пък не подадем повече гориво, просто ще намали оборотите си. Това е в идеалния вариант, в реалния имаме и загуби, които допълнително влошават нещата. Но забележете притоци на чудновата енергия от небитието няма.

Инженер съм и съм добре запознат с историята на науката. Наясно съм, че всичко ново е било отричано и оплювано, но забележете, от хора с предразсъдъци, от невежи и от църквата. Но Нютон не е отрекъл Галилей, Айнщайн не е отрекъл Нютон, Нилс Бор е спорил с Айнщайн с доводи, а не с полуобяснения, неясни дори на обясняващия.
Наясно съм и с друго, че когато в идеята има рацио, не може да я спре дори страхът от изгаряне жив на кладата, камо ли някакви монополи.
Наясно съм и с това, че "Титаник е бил построен от професионалисти и е затрил хиляди хора, а Ноевият ковчег- от аматьор и е спасил света". Подкрепям с две ръце аматьорския ентусиазъм, но нека се върши с горещо сърце и хладен ум.

Не позволявайте на вродената ни алчност, да ви замъглява съзнанието. Това вече сме го играли с пирамиди, тотализатори, телевизионни игри и т.н.

Ето и малко чужди материали. Преводът е от мен. Приятно четене.

Източник: http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml

Великата дяволия "карай колата си с вода"

Тъй като цената на петрола расте, става все по-неотложен въпроса за заместване на фосилните горива (бел.прев.- изкопаеми: природен газ, нефт, въглища) или поне подобряване на разхода на съвременните возила.

По цялото земно кълбо екипи от високообразовани учени се заробва в опит да изстиска последните няколко процента ефективност от конвенционалния двигател с вътрешно горене (ДВГ), защото те знаят, че дори малки подобрения могат да донесат голяма полза за автомобилните производители от ниския клас.

В същото време се появяват легиони от "гаражни механици", които също работят върху начини да подобрят разхода на своята кола.

Всякакви видове луди устройства наводняват пазара и обещават рязко да съкратят вашата сметка за гориво, подобрявайки разхода ви или може би дори напълно премахвайки нуждата да купувате бензин изобщо.

Вероятно най-общоразпространената от тези системи е HHO водородният генератор (бел.прев. HHO= Hydrogen-Hydrogen-Oxygen, водород-водород-кислород, т.нар. Браунов газ), който се поставя от многобройни личности и малки компании.

Свързвате една от тези "горивни клетки" към електрическата система на колата си, пълните я с вода, закарвате тръбичка до входа за въздух и "воала"... незабавно ще видите чувствително подобрение на разхода си на гориво.

Звучи твърде добре, за да е истина, нали?

А какво казват за нещата, които звучат твърде добре, за да са истина?

Нека хвърлим по-близък поглед на тези HHO "водородни горивни клетки".

Те, всъщност, са нищо повече от просто устройство за електролиза, което ползва електричество, за да раздели водата на нейните съставни части- два атома водород и един кислород.

Няма нищо магическо, това е процес познат от много дълго време. (бел.прев. В часовете по химия апаратът се изучаваше като Хофманов)

Породените от електролиза на вода газове (понякога наричани Браунов газ) могат да отново да се свържат чрез горене и да освободят енергия.

За нещастие, първият закон на термодинамиката http://en.wikipedia.org/wiki/First_law_of_thermodynamics, казва твърде ясно, че енергията, породена от съединяването на водород и кислород чрез горене, може единствено да бъде равна на количеството енергия, вложена за разделянето им.

ПЪРВИ ЗАКОН НА ТЕРМОДИНАМИКАТА

Законът за запазване на енергията (изучаван като закон на Ломоносов) гласи, че общото количество енергия в една изолирана система остава константа във времето, иначе казано запазва се във времето. Следствие от този закон е, че енергията не може нито да се създава, нито да се унищожава, може само да се преобразува от един вид в друг, например от химическа в електрическа, от електрическа в топлинна, от топлинна в кинетична и т.н.

Първият закон на термодинамиката е изражение на принципа за запазване на енергията и обикновено се изразява чрез формула, задаваща че промяната във вътрешната енергия на една система се равнява на количеството подадена й топлина, минус количеството работа извършено спрямо обкръжаваща среда. Количеството подадена топлина може да бъде със знак минус, ако системата не получава, а отдава топлина, така както и извършената работа може да бъде със знак минус, когато околната среда извършва работа спрямо системата.

В действителност е по-зле и от това.

Тъй като има различни видове загуби при генерирането на електричество, доставката му до електролизната клетка и след това в процеса на горене, ние всъщност възстановяваме по-малко енергия от изгарянето на водорода, отколкото е вложена за създаването му.

Така че, след като тези загуби се вземат предвид, тези непотребни устройства всъщност ще накарат колата ви да ползва повече гориво- това допълнително гориво не прави нищо повече от това да загрява водата при електролизата, както и проводниците, които водят до клетката.

Нещо повече, въвеждането на водород и кислород във входа на двигателя ви може да доведе до това компютърът неточно на настрои сместа въздух/гориво до точка, където употребата на гориво или ще се влоши, или може да доведе до повреда в двигателя.

Както обикновено, в чудния свят на физиката няма безплатни обеди.

Но един незначителен научен факт не може да застане на пътя на тези, които мислят, че могат правят пари от настоящата горивна криза.

Те продължават настойчиво да твърдят, че можете да подобрите разхода си, като изсмучете мощност от алтернатора и я използвате, за да създавате водород.

Защо бихте купили, каквото и да е (било то схеми, ръководства, или готови приспособления) от някой, който си няма и бегла представа от елементарна наука?

Ето един типичен измамнически сайт http://www.water4gas.com/2books.htm, който прави възмутителни изявления, че ще "удвоите пробега си" и "ще получавате безплатна енергия". (бел.прев. Сайтът вече е само със заглавна страница).

Разбира се, те работят на "тънките ви струни" и чувство за вина, като твърдят, че също допринасяте и за опазването на планетата.

Е, съжалявам, но това е нищо повече от куп лъжи.

Никой, засега, не е разбил първия закон на термодинамиката и няма знак, че някой ще успее. Тези закони са непроменими и са издържали теста на времето и на много, много бляскави научни умове.

А какво да кажем за всичките тези пламенни свидетелства: http://www.water4gas.com/2books.htm#testimonials? (бел.прев.- Липсват)

Случайно, някои са фалшиви. Други са просто жалки заблудени глупаци, на които им се иска да бъде истина, толкова много, че се самозалъгват, че тази безсмислена идея в действителност работи.

Забележете как преобладаващата част от тези свидетелства идват от хора като: "Ерик от Уисконсин" или "Р.А.Форман (САЩ)". Няма начин да се свържете с тези хора, та дори и само да проверите, че в действителност съществуват.

Ще забележите също и нещо друго за много от тези, които подскачат и твърдят, че ползват системата и тя работи... предоставят ви връзка към уеб сайт. Тази връзка е или от тип "плати-за-да-щракнеш", или адрес на уеб сайт, рекламиращ тази измама. В първия случай, измамникът печели долар или нещо такова, всеки път когато някой (в това число и вие) щракне върху тази връзка. Във втория случай те обикновено са част от едно съдружие или схема за препращане, откъдето печелят по няколко долара от всяко приспособление, електронна книга или друга част от змийската отрова (бел.прев.- Заблудата), която продават.

Искате доказателства?

Добре, погледнете на тази страница http://www.water4gas.com/affilliatepgm-books.htm , където гордо се заявява, че "печелите 50% комисионна за всеки изпратен, който направи поръчка"

Та разбира се, че тези хора ще ви лъжат и казват, че работи, защото искат да им повярвате и да посетите уеб сайтовете или да купите продукт, така че да вземат печалба.

А по собствено признание на уеб сайта http://www.water4gas.com някои от техните приятели-измамници печелят десетки хиляди долари месечно, карайки хората да вярват, че това нещо наистина работи, често просто говорейки огромни лъжи и твърдейки, че получават изключителни икономии на гориво, като всъщност нямат никакви. Не ставайте една от техните жертви.

Друго добро обяснение на факта, че това е измама, е начинът, по който се продават тези системи по сайтове като YouTube. Просто погледнете резултата от това търсене на YouTube http://www.youtube.com/results?search_query=run+your+car+on+water&gl=NZ&search_sort=video_date_uploaded&hl=en-GB

Вижте как измамниците спамосват YouTube с безполезни, безкрайно повтарящи се обяви, които просто служат за представяне на тези безполезни произведения. Ако беше истинско произведение, което работеше, както е рекламирано, рекламата от уста на уста щеше да му осигури да се продава мълниеносно. Спамът е последното безплатно средство за поставящите тези продукти, при което никога няма да се получи устно потвърждение от тези, които са пропилели парите си.

Моля, направете услуга на всички и когато някой ви изпрати множество видеа, всичките еднакви и представящи тези недъгави схеми, отделете минутка и ги отбележете като спам. Помислете само, правейки това, може да спасите някой невинен лековерник да бъде оскубан.

Тази ужасна измама е просто опит да ви разделят с едни $97 от вашите трудно спечелени пари. Тези пари ще ви осигурят достъп до няколко електронни книжки, които претендират да съдържат тайните на удвоената ви икономия на гориво, разбивайки законите на термодинамиката.

Не си пилейте парите. Не ставайте просто още един лапни-шаран, увлечен от шарлатани като тези (а навън гъмжи от тях, дадох ви само един пример).

В днешния свят на стръмно растящи цени на горивата $97 няма да ви купят много бензин, но ще ви дадат доста повече от безполезните планове и ръководствата в тези книги.

Ако имате свой собствен сайт, моля добавете връзка към тази страница (http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml ), така че да може да бъде открита от тези бедни злочести души, които може да са намислили за пропилеят добри пари за една от тези измами.

Първото нещо, което ще забележите за тези схеми от тип „карай колата си с вода“, е размерът електролитната клетка и на кабелите, водещи до нея.

Обикновено, те са с размер на мармаладен буркан и кабели със сечение около 16AWG (бел.прев. AWG-Американска Единица за Кабели 16AWG~1,3mm2)- дебелина, която може спокойно да проведе около 30А, които при 12V, представляват мощност около 360W.

И така първият въпрос, очевидно, трябва да бъде...

Колко газ е нужен, за да се намали консумацията на гориво с 40%?

Първото нещо е да сметнем колко енергия се изисква, за да се поддържа средна скорост, да кажем 65mph (бел.прев ~105km/h). Съгласно този http://zfacts.com/p/821.html източник, отнема закръглено 20HP (конски сили) за движение с такава скорост.

Нека преобразуваме това в електрическа енергия, умножавайки по 746 (броят ватове за всяка конска сила). Получаваме 14920 или закръглено 15kW.

Ако искаме да заместим 40% от тази мощност с енергия от HHO-газ, трябва да използваме най-малко (15kW x 0,4), което дава 6000W (6kW).

Ако приемем, че електролизната клетка, която преобразува електричество в HHO-газ е с ефективност 100% (което несъмнено не е така), тогава това означава, че за да произведем толкова газ, се нуждаем от внушителните 6000W при 12V, т.е. ток 500A.

Внезапно, тези 30A кабели изглеждат доста несъразмерни, нали?

Нещо повече, тъй като средният автомобилен алтернатор може да достави само около 80А ток, това означава, че акумулаторът би трябвало да достави останалите 520А и би бил напълно разреден за по-малко от 10min (дори и в случай на добър 80AH акумулатор).

Разбира се тези прости изчисления пренебрегват факта, че електролизните клетки не са 100% ефективни и дори по-важния факт, че ефективността на средният ДВГ е закръглено около 30%, така че ако доставим на двигателя 6kW от HHO-газ, той би произвел едва под 2kW действителна мощност.

Вземайки под внимание тези неефективности, ние действително бихме се нуждали от потресаващите 1500А електрически ток, за да породим необходимия HHO-газ, който да намали разхода ни с 40%.

Ясно е, че математиката не излиза. Просто няма начин да можете да извлечете достатъчно електроенергия от автомобилната си система, за да създадете газ в необходимите обеми, които да произведат смислен количество енергия.

Колко ефективни са електролитните клетки?

В по-горните изчисления, приехме 100% ефективност, но печалната истина е, че дори най-добрите електролизни клетки предлагат далеч по-малко от това.

В случая с измамите тип „карай колата си с вода“, малките водосъдържатели, които обикновено се показват, са очебийно несъответстващи не само по своята неефективност, но и по своя действителен размер.

Законите на термодинамиката са в сила. Единственото, изложено на риск са парите на тези, които са достатъчно наивни, за да бъдат заблудени от тези измамници.

Но почакайте... напоследък получавам много имейли от HHO-измамници, които твърдят, че ги представям погрешно и че HHO не е в разрез със законите на термодинамиката.

Ето как те твърдят, че работи и защо аз продължавам да казвам, че няма да работи.

Откакто написах оригиналната статия за това как твърденията, че чрез създаване на HHO-газ бихте могли да „карате колата си с вода“, са явно нарушение на законите на термодинамиката, имах доста писма от хора, които казват „това не е начина, по който работи“.

Те твърдят, че тези HHO-схеми не нарушават законите на термодинамиката, заради спечелената икономия на допълнително гориво от начина, по който HHO-газа подобрява топлинната ефективност на вашия двигател, променяйки начина, по който нормалните бензинов и дизелов двигател възпламеняват горивото.

Те твърдят, че впръскването на HHO в смукателя на въздух, чувствително увеличава скоростта, с която сместа въздух/бензин в цилиндъра се възпламенява и поради това изгаря повече гориво, отколкото в непроменен двигател. Това допълнително изгорено гориво, означава допълнителна мощност или понижена консумация.

Добре, винаги се старая да държа мисълта си отворена за тези неща, така че реших да направя някои изследвания, за да видя дали това действително е истина.

Претърсих уеб-пространството с гугъл, да опитам да открия някаква здравомислеща наука, която поддържа твърденията на про-HHO-общността и открих интересен документ http://www.fisita.com/students/congress/SCpapers/sc11.pdf публикуван на световния автомобилен конгрес FISITA 2004 в Барселона. (бел.прев.-Авторите са българи от Русенския Технически Университет http://tto.uni-ruse.bg. (бел.прев.-Изследванията им доказват, че добавянето на HHO подобрява горенето, но те не твърдят, че е възможно газът да се произвежда с електроенергия получена от алтернатора. Както е видно това са титулувани хора, занимаващи се с наука и най-малко те биха твърдели, че произвеждат безплатна енергия).

Тестовите методи звучат здравомислещо и представените в този документ резултати и заключения всъщност са много интересни. Като че ли оказват доверие на твърденията, лансиращи HHO-системите.

Обаче, при по-близко изследване всичко се разпада.

Да, добавянето на водород и кислород на входа на двигателя, изглежда подобрява топлинната ефективност (в случая с цитираните тестове) със замайващите 15%.

Но следното разбива твърденията на почитателите на HHO.

1. Количеството необходим HHO-газ е далеч, далеч повече, отколкото могат да произведат наличните на пазара и „направи си сам“ електролизни клетки. Всъщност количеството електричество, необходимо за създаване на тези обеми газ отново е над възможностите, на която и да е електрическа система на разпространен автомобил.
2. Изследването на изхода на двигателя, действително показва чувствително „завишение“ на отделените частиците, вземайки предвид, че поддръжниците на HHO претендират за занижени емисии. Всъщност, емисиите на току що цитираните частици са главна здравна опасност и причинител на преждевременна смърт.
И както често се случва с тези измами, настоящата има някаква много оскъдна връзка с научния принцип. За съжаление, това което не ви казват (или вероятно дори не разбират) е, че много мъничките количества от този газ, които впръскват в двигателите си, почти няма да имат какъвто и да е ефект върху горивната ефективност на двигателите им и каквото и подобрение да направят, ще бъде повече от загуба, поради допълнителния товар за алтернаторите им.

Действително, направих пресмятания, основани на оценката на енергията от електролиза и очакваните ползи от това водородно обогатяване описано в документа.

Ето още доказателства, че това не работи.

Трябва, обаче, да бъде забелязано едно нещо, ако същите тези имат коли с електронно управление на двигателя и компютър, който да показва разхода на гориво в mpg (бел.прев.-изминати мили с един галон. 6 l/100km = 39.2 mpg) може да стане объркване, когато дори следа от H2/O2 се впръсне по начина, по който поддръжниците на HHO предлагат.

Това може да стане причина да се покаже погрешно висок разход, макар той да не е достигнат и (дори по-лошо) може да накара двигателя ви да работи много пренасилено- на практика рискувайки повреда и произвеждайки завишени емисии на азотни окиси.

И ако вие сте някой, който е убеден, че получава подобрен пробег от своята HHO-система, ето един експеримент, който да опитате...

Първо, направете така, че да можете да включвате и изключвате електролизната си клетка, докато шофирате.

Сега, с изключена клетка, карайте с постоянна скорост 60mph (бел.прев. ~97km/h) за 1-2 минути, така че двигателят да достигне равномерна температура. Не използвайте автоматично поддържане на скоростта (бел.прев.- круз-контрол или темпомат), просто използвайте крака си, така че чрез педала на газта, да постигнете постоянна скорост.

Без да мърдате крака си (този, който е на педала на газта), включете електролизната си клетка.

Сега, ако всички твърдения за HHO истина, вашият двигател ще развие 20-30% повече мощност, отколкото е бил с изключена елетролизна клетка, така че ще забележите, че скоростта ви се увеличава до около 70-75mph (бел.прев.~113-121 km/h), тъй като HHO-газът е започнал да тече.

Ако не получите това увеличение, тогава това не работи.

А може да го направите и по друг начин...

Уверете се, че електролизната ви клетка е захранена и покарайте с устойчива скорост 60mph (бел.прев. ~97km/h).

Сега изключете клетката, без да отпускате и натискате педала на газта.

Мощността на двигателя ви би трябвало да забележимо да спадне, тъй като ефективността на възпламеняване (съгласно поддръжниците на HHO) ще трябва да е доста по-ниска, отколкото преди. Това означава, че колата или камионът ви би трябвало да се забави твърде забележимо- вероятно до около 45mph (~72km/h).

Ако опитате тези експерименти и не видите промените, които би трябвало, тогава трябва да сте много уверени, че горивната ефективност, която си мислите, че виждате е просто плацебо ефект (бел.прев.-В медицината самовнушението, че дадено лечение действа, мобилизира допълнителни сили в организма и може да има благоприятен ефект) или електронната система за управление на двигателя ви се залъгва да кара колата ви опасно, насилвайки я (с повишена опасност от повреда).

Ето още един въпрос- повишават ли се оборотите на празен ход на двигателя ви с 40%, тъй като HHO-газът започва да се генерира веднага след като запалите? Ако не- защо не?

Ако горивото изгаря 40% по-ефективно, тогава количеството гориво, необходимо за празен ход, който е да кажем, 1000rpm (оборота в минута), би трябвало, когато се вгради газово приспособление, да породи празен ход на двигателя с 1400rpm. Ако не, тогава ето го доказателството, че тази система не работи.

Досега съм помолил над сто HHO-измамници да проведат тези тестове и да обявят наблюденията си. Нито един не го направи. Това е така, защото мнозинството твърдящи, че това работи, дори нямат такава система в колите си, те са в тази измама само заради парите, които печелят.

И още една притеснителна страна на тези HHO-преобразувания ми мина през ум...

Всички тези, които „действително“ виждат малко подобрение в горивната ефективност след присаждане на тези приспособления, имат едно общо нещо... барникали са кислородния осезател (О2-сензор) на своите двигатели. Обосновката тук е, че допълнителният кислород от електролизата кара кислородния осезател да връща отчети, които ще накарат компютъра да увеличи количеството впръскан бензин, така че кислородният осезател, трябва да бъде осакатен или настроен да компенсира.

Това са пълни глупости. Кислородът, идващ от електролизната клетка, ще бъде напълно изразходван, когато окисли водорода по време на изгарянето.

Това което правите, когато лъжете кислородния осезател, е, че мамите компютъра да насилва двигателя да работи в оскъдица, далеч по-оскъдно отколкото е проектиран да работи, а това е лошо.

Да, може да спестите някой и друг долар на резервоар гориво, но ще платите скъпо за нагорели клапани и увредени сегменти.

Когато позволявате на двигателя си да работи в неправилен режим, се повишават вътрешните температури, както и тази на изгорелите газове. Това има огромен ефект върху живота на клапаните и леглата им, тъй като допринася за предварително запалване и вредните ефекти, които може да произведе.

А, ако сте някой, който е направил това и твърди, че постига допълнителен пробег, опитайте да разкачите HHO-системата, без повече да пипате кислородния осезател. Познайте какво, разходът ви ще се вдигне, дори повече! Виждате, че HHO-системата няма какво да направи за икономията на гориво, тя просто изнасилва заданията, с които лъжете компютъра за захранването с гориво.
----------------------------
Шофирай FIAT, за да не те яд!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ebrehu
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 77
Местожителство: Бургас
Отговорете с цитат
Въпросът не в това колко точно процента е икономията или подобряването на ефективността. Въпросът е в това, че не е възможно да получиш тази енергия. Не можеш дори и 0.0001% да подобриш. Авторът на оргиналната статия го е написал много добре. Имам само една "забележка" към него- трябвало е да спре до Първи закон на термодинамиката, той обяснява всичко. Обяснява го на тези, които могат да мислят, а за останалите положението е безнадеждно. Имайте предвид, че по едновремешната учебна програма този принцип сме го учили в основното или средното училище. Не е необходимо да си учил много, а да си учил качествено. Авторът с това, че е разширил статията, сега дава основание да се хващат за конкретни числа. Разберете, че не може да си нахлупиш една тенджера на главата и да се набереш на нея. Това е все едно в една електрическа схема сумата от всички мощности да не ти излезе нула или балансът на един счетоводител да не излезе нула. Има само един извод- сбъркал си или не можеш да смяташ. Когато си сложиш аудио в колата, започваш да разходваш повече гориво- азбучна истина. Това, обаче го правиш, защото "кефът цена няма". Когато си сложиш електролизна клетка, правиш същото. Претенциите, че получаваш повече енергия, отколкото си вкарал за електролиза са пълен булшит. Просто си имаш една гъзария повече в колата. Както съм казал в предишната си публикация, не отричам необяснени неща, нито си въобразявам, че вече знаем всичко и наука спира да открива новости. Оригиналната статия е от 2008. От друга страна пък Юл Браун се занимава с този проблем от 50-60-те години на миналия век. Та, въпросът ми е как досега за толкова много време не видях нито едно читаво обяснение на нещата. Какво разбирам под читаво? Ами Блез Паскал казва: "Налягането, което създава флуид не зависи от количеството му, а от височината на стълба, който формира". Тогава никой не вярва. Човекът разписва закон, а и го доказва емпирически като пръсва яко наковано и засмолено буре само с една чаша вода, но образуваща висок воден стълб. Айнщайн казва, че масата може да се превърне в енергия и обратно- отново смях в залата, докато с една шепа плутоний не събарят два града. Казва също и че силната гравитация изкривява пространството- голям смях в залата. Докато при едно слънчево затъмение емпирически не показва, че огромната гравитация на слънцето изкривява светлината от далечна звезда. В нашия 21 век, когато Интернет глобализира света, как всички обяснения по случая са винаги съпроводени само с обещания и винаги се говори само за пари. Да знам, че в света всичко е пари, но по странно съвпадение никой велик откривател не е открил нещо за пари. И как така тези "добри" хора, които обещават небивалици след време изчезват. Може би "световната конспирация" ги избива. Или просто им писва да се занимават с глупости. Или пък като се понапечелят се скриват от недоволството на измамените.
Като заговорих за Айнщайн, да ви кажа, кога можеш да спечелиш повече енергия, отколкото си вкарал в един процес. Засега, начинът е да предизвикаш ядрен разпад и да ползваш вътрешната енергия на веществото, което преминава в по-ниско енергийно състояние и същевременно отделя енергия. Това става например като бомбардираш с неутрони определени енергийно нестабилни химически елементи- уран, плутоний и др. Така работят АЕЦ-овете и атомните бомби. Но по сайтовете за "HHO-измама" поне засега не съм видял някой да предлага мобилен ядрен реактор. Да не говорим, че за да предизвикаш разпад на водата, ще ти трябва доста повече енергия, отколкото за урана. Не говоря за химически разпад на водата на H2 и О2, а за ядрен разпад. По просто казано, това е като един огромен камък, който по стечение на обстоятелствата е застанал "на кантар" на ръба на пропаст, но не пада. Отивате и го бутвате с един пръст. Той пада и долу при удара си в земята отделя енергия, която вие използвате. Камъкът е Урана, пръстът ви е неутронния потокок, а там долу е "АЕЦ-а". Само дето всичко това не противоречи на Законите на термодинамиката, на квантовата физика, На теория на относителността и на каквото си щете още. Като заговорих за закони, забележете, че науката не е религия, която "като му дойде времето" се отмята от нещо казано преди векове, защото вече не й утърва. По-новите закони и теории, коригират и доразвиват съществуващите, но да речем за по-високи скорости или по-високи енергии, но не ги отричат.

DEMENTOR, извинявай но аз не съм от село и ползвам интернет от момента, в който във всеки град имаше само по три dial-in точки и скоростта беше 2 дискети в час Cool . Та, като се поразходя из "глобалното село" си оформям картинката. Ти си от тези дето правят кинти от тази работа, бе човек. 'Що не каза отначало? Dementor означава някой, който кара някого да полудява. ХОРА НЕ ИЗПАДАЙТЕ В ДЕМЕНЦИЯ ОТ АЛЧНОСТ! СТЪПЕТЕ НА ЗЕМЯТА!
----------------------------
Шофирай FIAT, за да не те яд!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ebrehu
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 77
Местожителство: Бургас
Отговорете с цитат
lov написа:
+1

за превода и допълнителните обяснения.

В другата подобна тема във форума писах, че много отдавна се занимавах с конструирането на хофманов апарат. Като същия ми се намира в гаража и го ползвам от време на врема за специфични заварки. По точно спойки защото това е точната терминология. Та aпаратчето е с мощност 1kW на 220V простата сметка за тока при 12 V излиза трябва да имаме наистина над 70А ток. Какъв генератор ще ви трябва?
Коефициен на преобразуване на електрическата енергия в химическа 0,7. Загубите не са никак малко при условие че се получават около 500 kkal/h и то при максимално натоварване на клетката. Или това прави около 150 литра газова смес на час или меко казано идва че преработва около 60ml вода.
На всякъде данните съм ги дал приблизително защото има много променливи които оказват влияние на производителноста като например температурата на електролита. А въпреки принудителното охлаждане след продължтелна работа вече имаме и водни пари които не съм си правил труда да отчитам за да получа идеални стоности.
Е те такова животно нема всичко е търговска измама. Ама и аз нямам нито време нито нерви да споря по форумите и да обеснявам.
Оставям на вас да си интерпретирате резултатите и да сметнете каква енергия получавате.
И другото за разлика от сайтовете в които се рекламират такива клетки аз съм реален потребител на този форум и мога да бъда намерен и да предоставя на който иска техниката за тестове.
----------------------------
Шофирай FIAT, за да не те яд!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ebrehu
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 77
Местожителство: Бургас
Отговорете с цитат
kolev написа:
zgabrovski написа:

Изключително добро и премерено мнение!

В тоя ред на мисли направих следната аналогия: Изказването на колегата ми прозвуча като клие на Майкрософт, в което се заклеймява използването на свободен софтуер... Според всички "трезвомислещи" хора, няма как да има такъв, защото как така някой без пари ще си играе да пише и усъвъренства нещата... Факт е обаче че милиони компютри по света работят с тази операционна система, версиите се усъвършенстват с всеки изминал ден и е само въпрос на време Майкрософт да загубят пазарния си дял..

По подобен начин ми изглеждат нещата и с лекарство за една от най страшните болести на съвременното човечество - рака. Дълбоко съм убеден че има лекарство, открито е отдавна, просто и евтино е, и само факта че ще спре световен бизнес за милиарди пречи на това да се появи на бял свят..


да бе, само че за разлика от свободния софтуер, от свободната енергия се печелят яко пари или по-скоро от приказките за свободна енергия. ти колко пари си дал до момента за твоята инсталация.

а горната компания какво да я коментираме. имат един патент за някакъв софтуер. другото ми прилича на оная пирамида с хапчето за пестене на гориво.
----------------------------
Шофирай FIAT, за да не те яд!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ebrehu
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 77
Местожителство: Бургас
Отговорете с цитат
KGT написа:
Тема за размисъл на ентусиастите . Както е известно водородно кислородната смес гори с имплозия т.е. свиване на обема . Виждали сме го и в час по химия смело възпламенявайки такава смес в стъклена мензура Smile
В кой момент от работния ход на двигателя според вас трябва да се случи тази имплозия за да се получи запазване и ускоряване на движението , в ГМТ преди работния ход както твърдите и както се случва без груба намеса в запалителната система или в ДМТ преди такта на компресия ? Говорим за идеалния вариант - изгаряне само на водородно кислородна смес , а как ще се отрази тази имплозия на експлозивното горене на горивно въздушната смес е вече друг въпрос .
И втори въпрос - при идеална смес водород кислород получена при елетролиза остатъчния продукт на горенето е вода , откъде идва тогава допълнителния кислород който да се отчита от ламбда сондата за да е нужно да и се въздейства ?
----------------------------
Шофирай FIAT, за да не те яд!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ebrehu
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 77
Местожителство: Бургас
Отговорете с цитат
ebrehu написа:
DEMENTOR-чо, виждам, че има достатъчно хора, които могат да мислят. Те сами ще преценят кои са папагалите. Точно аз говоря по същество, а вие плямпате само кой байно с какава щайга, колко бензин икономисал. Ако някой ден осъзнаеш колко си бос, ще умреш от депресия. Колегата, е прав- аз също не съм щастлив от факта, че вашата лудория не става, ама такива са законите на физиката. Повече няма да си губя времето с глупости. Само на габровски ще отговоря, защото съм обещал. Цитираш Сократ, но си много далеч от евристичните му методи. Аз като не говоря по същество как така, нито един не се пръкна да измери истинския разход с истински уреди и при постоянни условия. Всеки си мери разхода до село и по кръчмарски. И за финал, след като обичаш цитатите (сигурно си имаш книжка с цитати), ще ти цитирам Марк Твен. "Когато прасетата те замерят с кал, не им отвръщай. Накрая всички сте в кал, но на тях ще им харесва."

В отговор на zgabrovski:

zgabrovski: 1. Изгаря ли 100% горивната смес, която се подава в ДВГ?
ebrehu: Не, разбира се. Постоянно се измислят нови начини този процент да се добижава до 100, било чрез конструктивни подобрения, било чрез химически добавки, но в никой от случаите изгарянето не се подобрява с изгаряне на още гориво, което допълнително води до изгаряне на още гориво и... докъде искаш да спра. А производството на HHO води до изгаряне на още гориво. Ако си произведеш HHO с фотоклетка, тогава е друга тема, но сегашните фотоклетки са големи, а в същото време няма да ти осигурят досттъчно ток. Освен това винаги трябва да държим сметка с колко натоварихме автомобила и струва ли си подобрението. Но поне е възможно. Тогава обяче, бих попитал, а защо не направо електродвигател. И те "истинските" производители работят в тази насока. Засега цената на лития малко ги спира. Поне не се борят с вятърни мелници.

zgabrovski: 2. На какво се дължи миризмата на бензин (нафта, газ) като застанеш на ауспуха?
ebrehu: Отчасти отговорих, но уверявам те, гадна миризма ще има дори и да достигнеш 100% изгаряне, просто ще си свършил повече работа с изгореното гориво. Но не и повече отколкото съответното фосилно гориво може да отдаде, колкото и да ти се иска.

zgabrovski: Как ще ми обясниш че вчера бях свидетел на следното:
На джип РейнджРоувър, от старите полицейски модели, наблюдавах инсталирана клетка. В момента в който се махнеше притока на газ, пушека от ауспуха ставаше сив.
Пред мен направиха следния опит:
На същото място подадоха приток на пропан бутан от обикновена бутилка. Количеството пропан-бутан беше същото като брауновия газ. Ефекта беше същия!
ebrehu: Коментарът ми е- плацебо ефект. Който не знае какво, да си чете из нета. "Толкова много ми се иска, че няма как да не е истина". Това е като ефекта на женения мъж: "Дай сега като се ожених да разказвам колко е готино, та и други да се набутат" Smile Един ми каза, друг видя, трети измерил, четвърти направил. Има толкова точни методи, как нито един не хвана един ТВ-екип и да покаже по неоспорим начин ефекта. Всичко е само голям "мерак", малко "знания" и блянове.

zgabrovski: Никой не твърди че с водородна клетка ще подкараш колата.
ebrehu: Аз пък мисля, че ще я подкараш, ако имаш външен източник на ел.енергия или резервоар с водород.

zgabrovski: Брауновия газ се разглежда като катализатор на горивния процес. С помощта на който катализатор се оползотворява на 100% подаденото фосилно гориво.
ebrehu: Съгласен съм, че е възможно брауновият газ да катализира горенето на фосилното гориво, но ти не добавяш катализатора, а го получаваш на цената на допълнително фосилно гориво. Купуваш си ябълки по 1.60лв, после ги продаваш по 1.40лв., но пък си имаш собствен магазин. Продължавай да бъдеш горд със себе си.
zgabrovski: Моля те коментирай темата в тази насока. Никой не оспорва нито физичните закони, нито нещата които цитираш.
ebrehu: Аз коментирам все в тази посока, но постепенно свалих нивото (за което вече съжалявам), защото очевидно законите на физиката не говорят нищичко на болшинството от вас. Вие драги не само оспорвате законите, ами просто казвате като малко дете: "Той тате каза, че ще се опаря, но аз все пак ще пипна, може и да не се опаря". Това все пак е похвално, така се откриват нови неща, но никой откривател досега не е оплюл съществуващите закони- напротив, стъпвал е върху тях.

...

zgabrozvski: Моля те прочети и коментирай също така и това което колега упомена в друга тема - за бус с който е постигнал от 10-11 7-8/100 разход.
ebrehu: Приемам единствено измервания, направени по правила, поне грубо доближаващи се до тези на истинските измервания. Ако ще мериш разхода с реален автомобил има значение, да изминаваш едно и също трасе, при еднакви метео-условия (вятър, температура на въздуха, атм.налягане), подаването на газ с педала да бъде константа, обстановката на пътя да е непроменима и др. Къде и кога можеш да си гарантираш удовлетворяване на тези условия? Ама верно тези от Мазачузетския Технологичен Институт са много тъпи, дето не са сетили да метнат един ДВГ на стенда и да проверят всичките тези неща при идеални условия. Сигурно президента не им дава или масони, илюминати, извънземни? Това е независим университет. Ако не този, как пък така нито един по света? И в Япония ли пуснаха корени масоните, бе, брей страшна работа.

zgabrovski: И накрая - моля те, обясни, всички, които пишат и четат в този форум, глупаци, наивници и шарлатани ли са?
ebrehu: Не, не всички. Малка част сте шарлатаните, дето изкарвате "сухо" от това. От останалите има наивници, на които не им е работа да разбират от това и заради сиромашията са готови и дявола за опашката да дърпат. Аз също разбирам само от една област и със сигурност в много области са ме мамили.

zgabrovski: В тоя ред на мисли направих следната аналогия: Изказването на колегата ми прозвуча като клие на Майкрософт, в което се заклеймява използването на свободен софтуер... Според всички "трезвомислещи" хора, няма как да има такъв, защото как така някой без пари ще си играе да пише и усъвъренства нещата... Факт е обаче че милиони компютри по света работят с тази операционна система, версиите се усъвършенстват с всеки изминал ден и е само въпрос на време Майкрософт да загубят пазарния си дял..
ebrehu: Това искрено ме забавлява. Ползвам Линукс от 1999г, за което искам да ти се извиня, ти сигурно го ползваш отпреди самия Линус Торвалдс. От 9 години ползвам изключително само Линукс. Разбира се работата ми, а и "спортния" интерес ми налага да познавам продуктите на Майкрософт, заради клиентите. Познавам и повече от тези две ОС и мога да работя с тях, а ТИ??? Това ми дава погледа да мога да оценя Линукс по достойнство и в дълбочина, а не да цитирам батковци от списанията. Ако искаш да си говорим за Линукс, трябва да се срещнем в друг форум, но добре се подготви. И, достолепни поддържнико на свободния софтуер, основното му предимство не е в неговата безплатност. Освен това GPL не ограничава продажбата му, но ти няма как да знаеш това, защото не си го чел.


zgabrovski: По подобен начин ми изглеждат нещата и с лекарство за една от най страшните болести на съвременното човечество - рака. Дълбоко съм убеден че има лекарство, открито е отдавна, просто и евтино е, и само факта че ще спре световен бизнес за милиарди пречи на това да се появи на бял свят..
ebrehu: Едно цитатче, специално за теб, но и за любителя на цитати DEMNETOR. Айнщайн когато бил запитан дали не може да обясни по-просто, отвърнал: "Всяко сложно явление си има много просто обяснение............................................ което е съвършено неверно."
Сложните неща нямат прости обяснения и това го казва човекът, който цял живот се е борил с човешки предразсъдъци, но го е правил целеустремено и чрез наука.
Относно световната конспирация, фен съм й, но не мога да си отговоря на въпроса, каква конспирация е необходима да изтрепеш всички инакомислещи. Това е мечтата на всички диктатори, но как така и защо никой не успя? Както вече казах в предна публикация, истинските учени не ги спря мракобесиеето на средните векове и страхът от инквизицията, та някакви "клубове по интереси" ли? Има обаче един "клуб", който не можеш да измамиш- "Клубът на оня горе" (както и да се казва) и неговите закони.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Пази боже, човек, който само мести иконки по десктопа в Линукс, да ти обяснява за операционни системи и самозван механик да ти "подобрява" колата. Пичове, като сте толкова чисти алтруистични души, вземете да посочите някакви реални физически адреси, да знаят хората къде да дойдат да ви благодарят, като усетят ползата от клетката, която сте им продали с марж 500%. "Аз паднах, друг ще ме смени", няма повече нерви да чета откровени глупости. Mr. Green Cool
По делата им ще ги познаете! Най-разпалените оплювачи имат най-голяма далавера. А, да щях да забравя, аз не съм акционер на монополист на фосилни горива, нито на автомобилостроител, не съм агент на масоните, илюминатите, изву=ънземните...., а вие можете ли да заявите, че не продавате такива джаджички и не сте користно свързани с извленията си?
----------------------------
Шофирай FIAT, за да не те яд!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ebrehu
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 77
Местожителство: Бургас
Отговорете с цитат
valentino321 написа:
В случая говорим за химична енергия - това е енергия на създаване и разпадане на химични връзки, да не се бърка с ядрените взаимодействия (там се създават и разпадат химични елементи).Та ще се опитам да го обясня просто и кратко:"Горенето" е отделената енергия от съединяването или разпадането химични съединения.Отделената енергия е толкова много че остатъчните продукти се нагряват до висока температура и излъчват топлина и светлина - на това ние му казваме "пламък" и/или, огън.Всяка химична реакция е двупосочна, т.е както можем от кислород и водород да получим вода , така можем от вода да получим водород и кислород.Коя точно от реакциите ще протече зависи от текущите условия - налягане, температура и др.Съществуват и равновесни точни в тези условия при тях - колкото вода се образува от съединението на водорода с кислорода, толкова се разпада обратно на водород и кислород, в конкретния случай ( за Н20) при достатъчно висока температура 4-5000 градуса е налице подобен процес.Съгласно закона за запазване на енергията, колкото енергия получите от съединяването на водорода и кислорода "Горенето", толкова ще ви е необходима и за разпадането на водната молекула "Електролизата". Това е в идеални условия, като намесим загубите и КПД на двете реакции, става ясно че Вечен двигател от втори род е невъзможен.В цялата тази заблуда някои хора цитират каталитичните реакции и използването на катализатори.Катализаторите нямат нищо общо с енергията в случая - те влияят само на условията за протичане на реакцията, енергията която се получава или поглъща е същата, катализаторите само ускоряват или забавят този процес.Със импулсните и други регулатори и генератори на електролизните клетки ( кой знае защо наречени "Генератори на браунов газ") само променяте скоростта и КПД на електролизата, енергията си остава същата.Така нареченият "браунов газ" е смес от водородни и кислородни молекули в оптимално за получаване на вода съотношение - т.е. нямаме остатъчен водород или кислород.
Такива понятия като оксиводород и подобни глупости няма. Водата може да се нарече още "ди-водороден окис" или "кислороден ди-хидрид", едно и също е.По отношение на някои свойства на горелката с водород и кислород "браунов газ", прочетете малко за така наречената "високотемпературна плазма" и теория на плазмата и ще ви се изяснят нещата. Няма нищо уникално или "чудодейно", има само най-обикновено невежество, използвано от кой ли не.Това е езотерика. С така нареченият браунов газ, който не е нищо друго, освен смес от водород и кислород, се злоупотребява откакто е въведено това понятие. Самият Браун-Вълков с други мошеници създава на австралийската борса гигантска пирамида, откраднала милиони от наивни вложители с обещанията за чудеса. Небивалиците, използвани за измамата, още са живи и наводняват Интернет. На един дъх обещават цяр за всички проблеми на човечеството, като се почне от енергийния проблем и стегнеш до ядрените отпадъци.Като отсееш зърното от плявата, единственият реален принос на Браун-Вълков е повишаването на температурата на горене на водорода чрез електрическа дъга. Останалото е смес от добре известни факти, поднесени като сензации и откровени измислици.
----------------------------
Шофирай FIAT, за да не те яд!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ebrehu
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 77
Местожителство: Бургас
Отговорете с цитат
KGT написа:
Признавам си честно не съм се забавлявал отдавна по форуми така , както в последните дни зачитайки се в писанията за брауновата панацея .
Смея си се и в същото време ми е жал за хората опитващи да си намалят разходите , наливайки пари в мелницата на дебелооки измамници и плащащи за "рецепта за табуретовка" .
И аз искам евтино гориво и ще налея едни пари за ГИ (да за ГИ на метални колектори ) и ще изцедя каквото мога от него и от кошника под капака , ама с десния ми крак не знам още как да се справя , ще потърся в нета може да са измислили вече нещо и по този въпрос .
Успех на ентусиастите пожелавам и безексплозивни експерименти ! А паричките всеки сам решава за какво да си ги харчи
----------------------------
Шофирай FIAT, за да не те яд!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ebrehu
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 77
Местожителство: Бургас
Отговорете с цитат
Totko написа:
Всъщност нищо ново под слънцето. Тая тема е от години. По някакви причини се появява от време на време - после замира, после идват нови откриватели..))). Ше замре и тука, както вече стана по други форуми. Героите кой знае защо млъкват и минават в нелегалност..))). Някой забогатява... малко. И ще минем на сините светодиоди и спортните филтри - кое колко вдига мощността..))) Бе купон да става..)))
----------------------------
Шофирай FIAT, за да не те яд!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ebrehu
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 77
Местожителство: Бургас
Отговорете с цитат
valentino321 написа:
chaveto написа:
valentino321 написа:
chaveto написа:
Това значи, че може да се намали хода на буталото или пък да се увеличи горивото..........

Леле леле ужас,гледам и не вярвам на ушите си lol man that hurts

Кажи ми кое е плачевното в това, че си сложил тези икони Question
Не съм казал, че когато се сложи такова нещо ще трябва после и човека да си преправи коляновият вал......
Всичко това го давам като пример.Това, че на теб не ти е ясно какво ще се промени когато хода е по къс е друга тема, но ти и там си компетентен, какво ли ти обяснявам.

Ти си намалявай колкото си искаш хода на твойте бутала ,но не подвеждай с некомпетентните си мнения и останалите,че току виж някой ти се върже.Не твърдя,че съм специалист,а пък най-малкото имам нужда от обясненията на някой,който не е запознат с основните конструктивни правила на двигателя с вътрешно горене.Както и да е не смятам да споря.Та така нека все пак да обърнем малко внимание какво би се "променило" променяйки хода на буталото.Няма такъв филм "по-къс ход с по малко разход и с по-малко енергия".Като цяло всеки производител се стреми да направи по-голямо рамо на коляновия вал и съответно много голяма сила върху него от буталото , но това води до много голям ход на буталото в края на който силата от изгорелите газове спада от 4MPa до нула.Това намаля и ефективността освен,че вдига обема.За да е по-малък обема трябва тогава да намалим челото (лицето) на буталото,а тогава намаляме силата върху него от изгорелите газове и пак проблем.Всичко е компромис между, лицето на буталото (диаметърът му), хода(дължината на рамото на коляновият вал) и обема.Дължината (височината на самото бутало) , може да има отношение за отстоянието на коляновия вал от главата. Както и да има достатъчно място да се съберат сегментите , с буталният болт. Другото е, че компресия прави не само сегмента а и самото бутало.Също така има и инертност от тежко бутало.Компромисът е между много неща.
Това,че някой хора сега откриват топлата вода е отделен въпрос.Трябва да бъдат сигуни,че много преди тях други са я подгряли и даже вече им е изстинала. Wink
----------------------------
Шофирай FIAT, за да не те яд!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ebrehu
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 77
Местожителство: Бургас
Отговорете с цитат
ebrehu написа:
medikapbd написа:
Мнооого досадна тема Всеки който предложи нещо ново е мошеник Така ли е? Щом българин има принос в темата значи е далавера.Абе хора вие защо смятате че ако вашият мироглед е ограничен до нивото на погледа ви и до дължината на миглите ви няма хора та дори и българи които виждат и по-надалеч от миглите си и по-дълбоко от повърхността на видимата повърхност. Колко работи една разработка е въпрос на опит на повече потребители и не е оправдано да бъде отричана заради страха от измама.Че американската лимонада "Кока кола" да не мислите че струва повече от 10 ст пък я купуваме по 2 кинта.Нима бензина е с реалната цена която плащаме? И се кефим колко пуши и колко сила има. Ами всяка държавна администрация се храни от ДДС и акцизи и какви ли още не -изи. Затова има лобита и интереси. Познато ама факт .Преди 2 дни видях едно старо ситроенско дизелче как кротко си работеше на дизел и като му се подаде от "измисления" водород от монтираната пред радиатора ми ННО горивна клетка се събуди и пропя . По маркуча от електролизера се виждаше разпенения водород и постъпваше въздухопроводната система. Не си кривя душата да кажа че имам съмнение за истинската полза в проценти икономия но не мога да кажа като Вуте пред клетката на жирафата " Е те таквое животно нема"
Мисля че ако повече хора се поразровят при продавачите на тези генератори и си подадем повече информация няма да загубим ако си поспестим някоя и друга стотинка Не са ни малко данъци и такси които плащаме за да доказваме че искаме да сме живи.
Има един форумец zgabrovski който мисля че ще е от полза като вече ползващ такъв генератор за восдород. И в Светата Инквизиция е имало много образовани хора , но това не им попречило да не приемат идеите на рефорваматорите на познатите за времето закони beer .


Ето ти малко факти за "великия" българин. Да, имаме доста велики учени, но и великите ни мошеници не им се дават. Следващото е цитат от chavv от hardwarebg.com.

"А кислорода викаш се синтезира от водорода с катализиран студен термоядрен синтез?
Моите наблюдения от форумите на Хонда, ФВ и тунинг.бг са че постовете за такива джаджи са на 2-3, максимум 4 човека постващи всеки с поне 2 ника - един "търговско-майсторски" (направих си клетка, продавам такива) и един "клиентски"(купих си, сложиха ми)
Едииня го бяха хванали доста грозно с постване от еднакви айпита.
Това едно на ръка.
Второ на ръка - "хипотезата" за ННО газа е пълна измислица.
Известна измама, която е минала през Щатите и Австралия преди 10-на години. Интересно че "авторът" , т.н. у нас Юл Браун, се представя за :
-българин емигрирал в Щатите, в България,
- унгарец емигрирал в Австралия, в Унгария
- австрийски евреин в Щатите
- украинец, избягал с военни разработки на СССР след разпада
и т.н.

За това как Юл Браун получил просветление за двигателя си четейки откровението на Йоана за Апокалипсиса просто ще си замълча, щото не съм богослов.

Впръскването на вода има реален, научно обяснен ефект!
Електролизата и последващо изгаряне на водород също - увеличава дебелината на портфейла на предлагащите срещу само 1500-1000-500лв устройствата. Преди същите хора продаваха намагнетизатори на горивото, чудодейни свещи, хапчета дигащи с 30% КПД-то на дизеловите двигатели ....
Идея! Ако сложите и хапчета и намагнетизатор и ННО и HHCHHCOH уредба (чували сте за HHCHHCOH уредбите нали?) направо ще връща гориво, да се чудиш отде туби да ги пълниш.

Както нееднократно почетният председател на Съюза на Великите Комбинатори, самият Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей обича да казва:

„Делото по спасяване на давещите се е дело на самите давещи се”"
----------------------------
Шофирай FIAT, за да не те яд!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ebrehu
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 77
Местожителство: Бургас
Отговорете с цитат
ebrehu написа:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=113719&page=1 :
" По подразбиране От: Самоделни устройства за добавяне на водород при дизела

Даже е обширно обсъждано тук - и за бензинови, и за дизелови. Ако потърсиш старателно - ще намериш няколко теми. Ако си дилър на такива "устройства" - имаш думата ми, че тук няма да продадеш нито едно, независимо от начина, по който ги рекламираш. "


Ето така, колеги, отговарят истинските модератори на попълзновенията на неграмотните амбулантни търговци.

Ноооо... тук ми се струва, че Троя е превзета отвътре.
----------------------------
Шофирай FIAT, за да не те яд!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ebrehu
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 77
Местожителство: Бургас
Отговорете с цитат
valentino321 написа:
Спирам да споря със "добре образовани химици" във форума.Днес от чисто любопитство направих постановка за водород и ...това нещо би съсипало двигателя за отрицателно време.Кара раздрънканите двигатели да пеят Mr. Green това ми напомня за едно време имаше един руснак Кашпировски.Идваше в България и правеше неходещите да прохождат,незрящите да прогледнат.Ама тогава народа беше склонен да повярва на всичко,беше времето на вестник Психо и НЛО,на полтъргайстите и хората които си "лепяха" вилици и лъжици по дланите и те не падаха.Беше криза.Ама те умните глави са казали и написали в дебелите книги-един народ по време на криза е склонен да повярва в какво ли не.Това е естествена защитна реакция на човешката психика.Просто човека така е устроен.По този начин той търси изход от неподвластната нему ситуация.Та така докъде стигнах с "перпетум мобиле" устройството.Консумацията на ток е толкова голяма,че това "дето ще помогне на горенето" да ти излезе през носа.Значи взима 10 ампера(минимум)ток ама много помага за горенето Mr. Green .Вие знаете ли каква температура на горене развива водорода...във въздушна среда гори с ~2200 градуса по целзий(за сравнение-бензина и пропан бутана горят с ~950 градуса по целзий).Този двигател дето ще работи с "плацебото на Браун" тежко му и горко,ще се баталяса за нула време Mr. Green
Който едно време е отсъствал от часовете по химия сега ще се радва на електролизата като малко дете,ама всяко чудо за три дни.И това ще отмине и ще се забрави като песен на Сашка Васева Mr. Green
----------------------------
Шофирай FIAT, за да не те яд!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ebrehu
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 28 Юли 2010
Мнения: 77
Местожителство: Бургас
Отговорете с цитат
valentino321 написа:
Не знам какво по-добро да сглобя,ама като гледам тези готовите клетки по сайтовете дето струват към 500 лв консумират 30-40 ампера...Аз се надявам,че компаниите в скоро време ще разработят технологии и те ще бъдат масово прилагани в автомобилостроенето.В никакъв случай не отричам,че това има бъдеще.Обаче "направи си сам" няма да стане.Тоеа тука си е преоткриване на електролизата и радостта,че е постигнат някакъв ефект-мехурчета.За жалост целият ефект е плацебо.Т.е. има водород ама всичкото спестено гориво ще отиде да се захрани клетката.Преливане от пусто в празно.
Да взема и аз да си бодна едно такова в колата,ама ще го зареждам с минерална вода от Горна Баня Very Happy така може да ми даде и по-нисък разход на вода,нещо като да сипваш SHEll VPOWER на бензин например. Very Happy Има и едно друго"вълшебно устройство" ,ако си го добавя и него разхода ми спада с още около 30% :
http://dnes.aukro.bg/neo-soket-neo-socket-ured-za-pestene-na-gorivo-i1518111770.html
,оттук също ще си взема малко теблетки (спестявам 14% гориво) :
http://www.blitz.bg/article/11806
,слагам и това (оттук спестявам близо 18% гориво):
http://hho-hydrogensystems.com/40-%D0%A3%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE-%D0%9F%D1%83%D0%BB%D1%81-.html
Равносметка - от Браун генератора спестявам 40%+30%+14%+18%=102% спестено гориво.На плюс съм 2% на всеки 100 км.Отивам сипвам за 10 лв. бензин и след около 20 000 км по мои изчисления ще трябва да започне да прелива от резервоара. lol
Ако пък сложа и това равен няма да имам :
http://savefuel.tradernet.bg/index.php?show=browse&prodid=15
,ама няма да го слагам да не ми завидят,че вече става прекалена далаверата Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Една лъжа повторена 100 пъти става истина, както е казал Гьобелс
----------------------------
Шофирай FIAT, за да не те яд!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Реклама
                          
Измамата Браунов газ (HHO) и кой има интерес от нея
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Не можете да прикачвате файлове
Можете да сваляте файлове
  

 

Тази тема е заключена - не можете да отговаряте или да променяте мнения