Реклама
Напишете отговор
Пунто 1.7ТД - проблем с паленето след ремонт на глава
AnotheR
Фиат маниак

Регистриран на: 17 Сеп 2008
Мнения: 298
Местожителство: Габрово
Отговорете с цитат
Здравейте колеги преди 1 месец горе долу си купих фиат пунто 1.7 ТД.2 3 дни след покупката разбрах че колата има проблем с паленето сутрин ..... Ходих при майстор оставих му я (имаше и проблем с стартера) та въпростният майстор първо е отсранил проблема с стартера след това ми е мерил компресията и дюзи и разпръсквачи .... дюзите са наред разпръсквачите нови .... и ми се обажда и ми казва че няма компресия на 3-ти цилиндър а на другите 3 имало по 20 ... След това аз отивам вземам си колата сваляме с брат ми главата след което я закарваме на шлаиф препасване на клапане смяна на гумички всички екстри който се сетиш Smile Вчера вечерта започнахме да я сглабяме и днес следобед всичко си беше на мястото ....но .....от тук идва големия ми въпрос ....Колата пак нейска да запали нормално киха кашля както преди пуши и едва ли не пали след 15 мин въртене .... ИМА ЛИ КОЛЕГА ОТ ФОРУМА С ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ И ДА КАЖЕ МОЛЯ ВИ КАК ГО Е ОТСТРАНИЛ МОЛЯ ВИ !!!! ЩЕ НАПЪЛНЯ НЯКОЙ ТРАП С НЕЯ ВЕЧЕ !!! Благодаря предварително на всички Smile
----------------------------
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat !
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт ICQ Номер
ivel
Фиат идол

Регистриран на: 27 Окт 2011
Мнения: 2455
Местожителство: варна
Отговорете с цитат
точно такъв проблем не съм имал ,но защо не смени и сегменти -груба грешка,отворил си двигатела а не си сменил сегменти
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
AnotheR
Фиат маниак

Регистриран на: 17 Сеп 2008
Мнения: 298
Местожителство: Габрово
Отговорете с цитат
Колега ти знаеш ли как се сменят сигменти ? защото аз знам Smile
----------------------------
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat !
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт ICQ Номер
nsn
Фиат фанатик

Регистриран на: 26 Юли 2011
Мнения: 1333
Местожителство: Пирдоп
Отговорете с цитат
елементарно при свалена глава махаш и картера и отвиваш петите на биелите и вадиш буталото махаш старите сегменти почистваш хубаво леглата им слагаш новите и по обратния начин
----------------------------
Bravo jtd 105 98г
Bravo 1.9d 97г
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
specialista
Фиат идол

Регистриран на: 25 Май 2007
Мнения: 2140
Местожителство: Ямбол
1992 Fiat Tempra
Отговорете с цитат
AnotheR написа:
Колега ти знаеш ли как се сменят сигменти ? защото аз знам Smile


Чакай малко! Отворил си мотора с диагноза ниска компресия и не си сменил поне едни сигменти!?!?

Сега ще надуеш един по един цилиндрите да видиш къде отива "вятъра" и ако е в картера ще играеш занятието на нова сметка.
Успех!
----------------------------
604000 км.към настоящия момент,при това в цветущо здраве!!! Как да не я обичаш!!!
Ремонт на ГНП със електронно управление и механични.
Ремонт на дюзи.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение ICQ Номер
AnotheR
Фиат маниак

Регистриран на: 17 Сеп 2008
Мнения: 298
Местожителство: Габрово
Отговорете с цитат
Колега това упражнение го знам по принцип не ме инт как се сменят сегменти както казах по горе знам как се извършва процедурата но искам да отбележа че сега компресия имам а незнам каде е проблема .....
----------------------------
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat !
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт ICQ Номер
specialista
Фиат идол

Регистриран на: 25 Май 2007
Мнения: 2140
Местожителство: Ямбол
1992 Fiat Tempra
Отговорете с цитат
AnotheR написа:
Колега това упражнение го знам по принцип не ме инт как се сменят сегменти както казах по горе знам как се извършва процедурата но искам да отбележа че сега компресия имам а незнам каде е проблема .....


Мерена ли е компресията след ремонта?
----------------------------
604000 км.към настоящия момент,при това в цветущо здраве!!! Как да не я обичаш!!!
Ремонт на ГНП със електронно управление и механични.
Ремонт на дюзи.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение ICQ Номер
kal0yanch40
Фиат фанатик

Регистриран на: 13 Май 2009
Мнения: 1407
Местожителство: Ямбол/Бургас
1998 Fiat Brava
Отговорете с цитат
Възможно ли е,да има прескочен зъб на ангренажа?
----------------------------
Продавам дънкови панталони размери от 29 до 36.
FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX Бензин/CNG
FIAT Brava TD100 SX
Daewoo Tico SL LPG
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт
specialista
Фиат идол

Регистриран на: 25 Май 2007
Мнения: 2140
Местожителство: Ямбол
1992 Fiat Tempra
Отговорете с цитат
Тези модели имат два белега на колелото на помпата.Възможно е да е зацепена грешно,но тук идва и другия въпрос,той я купува и след два дена почва екшъна!
Кажи ми колко е компресията и ако е в норми ти гарантирам че ще я накарам да пали както от завода!
Успех!
----------------------------
604000 км.към настоящия момент,при това в цветущо здраве!!! Как да не я обичаш!!!
Ремонт на ГНП със електронно управление и механични.
Ремонт на дюзи.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение ICQ Номер
nsn
Фиат фанатик

Регистриран на: 26 Юли 2011
Мнения: 1333
Местожителство: Пирдоп
Отговорете с цитат
гнп какво е бош или лукас ако е лукас има едно ел буталце което мисля че играе ролята на обогатител но от него може трудно да пали ако не работи.Специалист кажи и ти може ли да е в него проблема ако компресията е ок
----------------------------
Bravo jtd 105 98г
Bravo 1.9d 97г
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
specialista
Фиат идол

Регистриран на: 25 Май 2007
Мнения: 2140
Местожителство: Ямбол
1992 Fiat Tempra
Отговорете с цитат
nsn написа:
гнп какво е бош или лукас ако е лукас има едно ел буталце което мисля че играе ролята на обогатител но от него може трудно да пали ако не работи.Специалист кажи и ти може ли да е в него проблема ако компресията е ок


Помпата му е обикновен Бош със туррбо коректор.Колегата не спомена има ли имобилайзер !Обикновено заводския е вграден на помпата като защитава клапана пуск/стоп .
Ако колата пуши докато се върти т.с. има впръскване в цилиндрите по скоро имото е наред.Ако обаче отзад няма пушек значи няма впръскване.Причини пак много, липса на гориво,проблем с имото!
Това е прекалено елементарен модел че да създава проблеми на някой!!!
Успех!!!
----------------------------
604000 км.към настоящия момент,при това в цветущо здраве!!! Как да не я обичаш!!!
Ремонт на ГНП със електронно управление и механични.
Ремонт на дюзи.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение ICQ Номер
nsn
Фиат фанатик

Регистриран на: 26 Юли 2011
Мнения: 1333
Местожителство: Пирдоп
Отговорете с цитат
на комшията пунтото от това не палеше взе такава джаджа от форд 1.8д и сега всичко е ок
----------------------------
Bravo jtd 105 98г
Bravo 1.9d 97г
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
AnotheR
Фиат маниак

Регистриран на: 17 Сеп 2008
Мнения: 298
Местожителство: Габрово
Отговорете с цитат
29 компресия колега след ремонта въртя и отзаде пуши да си му е**** майката ..... имобилайзера на автомобила е елиминиран .... зацепихме помпата като хората обаче имало някаква финна настройка която мисля че на мойта кола е завита докрай тоест прекалено рано впръсква гориво в цилиндъра след като изгася колата тоест като върна ключа от стартера колата работи още 2 сек след това това ме навява на мисълта за въпросната центровка на помпата БОШ е помпата Smile
----------------------------
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat !
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт ICQ Номер
kal0yanch40
Фиат фанатик

Регистриран на: 13 Май 2009
Мнения: 1407
Местожителство: Ямбол/Бургас
1998 Fiat Brava
Отговорете с цитат
AnotheR написа:
29 компресия колега след ремонта въртя и отзаде пуши да си му е**** майката ..... имобилайзера на автомобила е елиминиран .... зацепихме помпата като хората обаче имало някаква финна настройка която мисля че на мойта кола е завита докрай тоест прекалено рано впръсква гориво в цилиндъра след като изгася колата тоест като върна ключа от стартера колата работи още 2 сек след това това ме навява на мисълта за въпросната центровка на помпата БОШ е помпата Smile


Това ще рече,че прекалено късно впръсква горивото,затова работи малко след като извадиш ключа.Все пак е ясно,че на дизела не му трябва ток,зада работи.Респективно нагнетеното по-късно гориво,няма къде да отиде и кара мотора да работи още малко,докато изгори.
----------------------------
Продавам дънкови панталони размери от 29 до 36.
FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX Бензин/CNG
FIAT Brava TD100 SX
Daewoo Tico SL LPG
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт
specialista
Фиат идол

Регистриран на: 25 Май 2007
Мнения: 2140
Местожителство: Ямбол
1992 Fiat Tempra
Отговорете с цитат
AnotheR написа:
29 компресия колега след ремонта въртя и отзаде пуши да си му е**** майката ..... имобилайзера на автомобила е елиминиран .... зацепихме помпата като хората обаче имало някаква финна настройка която мисля че на мойта кола е завита докрай тоест прекалено рано впръсква гориво в цилиндъра след като изгася колата тоест като върна ключа от стартера колата работи още 2 сек след това това ме навява на мисълта за въпросната центровка на помпата БОШ е помпата Smile


Пак ми спестяваш подробности! Какъв е цвета на пушека?
Предполагам че е бял и мирише много на сурова нафта.
Със подгрева всичко ли е ОК!
Казах че на колелото на помпата има бва белега.Много пъти са я зацепвали грешно.
Павиш така: сваляш ангренажния ремък като преди това поставяш колянов вал и разпределителен вал на белези.
Отвиваш тръбичката на първи цилиндър,даваш контакт и почваш да въртиш с един ключ колелото на помпата и гледаш кога ще пръсне нафта.Повтори го стотици пъти ако трябва за да се обедиш в точния момент.Там трябва да има белег .Това е да ориентираш правилно ремъците.Друг е въпроса че ГНП-то трябва да се центрова към мотора,но колкото и да не е наред трябва да запали.
Успех!
Последната промяна е направена от specialista на Пон, 28 Ное 2011 00:02:36; мнението е било променяно общо 1 път
----------------------------
604000 км.към настоящия момент,при това в цветущо здраве!!! Как да не я обичаш!!!
Ремонт на ГНП със електронно управление и механични.
Ремонт на дюзи.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение ICQ Номер
Реклама
                          
Пунто 1.7ТД - проблем с паленето след ремонт на глава
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Не можете да прикачвате файлове
Можете да сваляте файлове
  

 

Напишете отговор