Реклама
Напишете отговор
Какъв изпарител за 250к.с.
Da_Fuse
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 03 Ное 2010
Мнения: 74
Местожителство: София 04 Оборище
Отговорете с цитат
Колеги, иамм един въпрос към вас...
Става въпрос за мощен изпарител за около 200к.с. До тук колата е с томасето артик(уж предвиден за коли до 240 к.с.), който за мен е пълен боклук. ЧИсто нов не можа да захрани 190 коня форд скорпио 24кл. Обърнах нет-а наопаки и видях една руска статия за "тунинговане" на артик, с което достигал горе-долу заводски зададените си параметри. И как да няма нужда от такова преправяне, след входа за газ-та който е 8мм тръба, следва стеснение 4мм, след което 3.5мм?!?!? Разширих отворите, но въпреки това във високите има проблем особено след захлаждането. Очевидно с този глупав изпарител няма да стане работата.

Та ПРЕПОРЪЧАЙТЕ изпарител за около 250к.с., тъй като колата я очакват известни доработки и не е лошо да има запас. Аз лично четох за Меджик, Романо и Заволи, като за сега най-много добри отзиви съм прочел за Меджик, но все пак ако може да споделитe мнение и препоръка.
----------------------------
Alfa 75 1.8 Turbo
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
emzo
Фиат идол

Регистриран на: 15 Юли 2008
Мнения: 19248
Местожителство: Стара Загора
2003 Fiat Stilo
Отговорете с цитат
Ако ще е един пробвай с Magic Power.

Aко ще са два - Magic Compakt, с 2 такива захраних едно S6 2.7T, с един не стана работата.
----------------------------
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на конете под капака!

Multijet powered 100mm³ smokeless
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Synthy
Фиат идол

Регистриран на: 28 Дек 2005
Мнения: 2587
Местожителство: София
Отговорете с цитат
Еми... едва ли ще намериш каквото ти кажа, ама съм виждал капа 2.0 турбо с изпарител Стефанели, модел BIG GEO. Не мога да кажа как работи колата, беше в сервиза на хората, които ми монтираха преди години ГИ-то. Лошото е, че като питах вносителите преди 2 месеца за този модел, вдигнаха рамене и казаха че нямат.
А.. мислил ли си за два редуктора свъзрани паралелно в общ изход? Ще работят на едно налягане, но ще имаш двоен дебит.
----------------------------
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned)
Lancia Dedra 1.8/16V, '96 (R.I.P.)
FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Skype Акаунт
qnisZ
Фиат фанатик

Регистриран на: 21 Яну 2007
Мнения: 1285
Местожителство: Пазарджик Област
Отговорете с цитат
emzo написа:
Ако ще е един пробвай с Magic Power.

Aко ще са два - Magic Compakt, с 2 такива захраних едно S6 2.7T, с един не стана работата.

Аз с два Меджика захраних един МЛ АМЖ 6.3 с 530кс. За захранването зависи и налягането и температурата на газта а и от значение е и въртенето *скороста* на водата през тях.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Da_Fuse
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 03 Ное 2010
Мнения: 74
Местожителство: София 04 Оборище
Отговорете с цитат
Аз точно за меджик пауър питах, него го дават до около 350к.с., а хора казват, че са правили и по-големи двигатели с такива, но исках да "почерпя вода от извора" така да се каже. Толкова ми трябваше, ще отивам на вариянт меджик вероятно. АКо все пак някой може да предложи нещо друго - да заповяда.
----------------------------
Alfa 75 1.8 Turbo
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Re: Какъв изпарител за 250к.с.
cromaturbo
Кара балканче

Регистриран на: 14 Ное 2012
Мнения: 43
Местожителство: Пазарджик
1989 Fiat Croma
Отговорете с цитат
Da_Fuse написа:
Колеги, иамм един въпрос към вас...
Става въпрос за мощен изпарител за около 200к.с. До тук колата е с томасето артик(уж предвиден за коли до 240 к.с.), който за мен е пълен боклук. ЧИсто нов не можа да захрани 190 коня форд скорпио 24кл. Обърнах нет-а наопаки и видях една руска статия за "тунинговане" на артик, с което достигал горе-долу заводски зададените си параметри. И как да няма нужда от такова преправяне, след входа за газ-та който е 8мм тръба, следва стеснение 4мм, след което 3.5мм?!?!? Разширих отворите, но въпреки това във високите има проблем особено след захлаждането. Очевидно с този глупав изпарител няма да стане работата.

Та ПРЕПОРЪЧАЙТЕ изпарител за около 250к.с., тъй като колата я очакват известни доработки и не е лошо да има запас. Аз лично четох за Меджик, Романо и Заволи, като за сега най-много добри отзиви съм прочел за Меджик, но все пак ако може да споделитe мнение и препоръка.
Артика колега не е пълен боклук ,ефективен е до около 160 коня и разликата с по- слабия "аляска"(например) е малко по-големия дебит заради 8мм- та тръба на "артика" и подгряването на газта и на входа и на изхода на газта от кадето идва и ефективноста му ,която е до -25 C Не с този изпарител не можеш да си правиш експерименти ! Аз лично съм с такъв на 2.0 турбо 155 к.с и го тестувах по родните магистрали съвсем скоро ,при мен не дава фира колега !
----------------------------
Кара fiat Croma turbo i.e LPG, R Clio 1.8 16v
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
muns61
Фиат фанатик

Регистриран на: 15 Ное 2011
Мнения: 1775
Местожителство: Плевен
Отговорете с цитат
Аляска-до 130 коня.
Артик - до 150 - 160.
Меджик - до 220 - 240.
----------------------------
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
qnisZ
Фиат фанатик

Регистриран на: 21 Яну 2007
Мнения: 1285
Местожителство: Пазарджик Област
Отговорете с цитат
muns61 написа:

Меджик - до 220 - 240.

За кой Меджик става дума компакт или по мошния. Аз лично тествах компакта но му сложих два изхода с добро подгряване *скорос на водата* и си храни без проблем 286кс. на едно БМВ 4.4л. а клиента е малко особняк обича да кара на пълна газ по магистралата и си държи 50гр. на газта. Така че не е никак за потценяване. Тези чехи май си знаят работата а и техните дюзите са доста добри смачкват почти всички италянски по бързина и дълговечнос.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Da_Fuse
Кара Фиатче 126

Регистриран на: 03 Ное 2010
Мнения: 74
Местожителство: София 04 Оборище
Отговорете с цитат
Това за кой меджик се отнася, за меджик компакт или за пауър, който го дават до 350к.с.? Smile

Благодяря за бързите отговори!
----------------------------
Alfa 75 1.8 Turbo
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
qnisZ
Фиат фанатик

Регистриран на: 21 Яну 2007
Мнения: 1285
Местожителство: Пазарджик Област
Отговорете с цитат
Лошото че не помля точно кой беще от първите меджици внесени в БГ. по размери мисля че беше компакта но мисля че имаше 8мм. тръба *може и аз да съм я преработил, беше преди година и половина* така че може да е и двата вида или преработен. Rolling Eyes
Последната промяна е направена от qnisZ на Нед, 16 Дек 2012 10:49:08; мнението е било променяно общо 1 път
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
emzo
Фиат идол

Регистриран на: 15 Юли 2008
Мнения: 19248
Местожителство: Стара Загора
2003 Fiat Stilo
Отговорете с цитат
Компакта е с 6мм на входа.
----------------------------
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на конете под капака!

Multijet powered 100mm³ smokeless
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
qnisZ
Фиат фанатик

Регистриран на: 21 Яну 2007
Мнения: 1285
Местожителство: Пазарджик Област
Отговорете с цитат
Емо то не пречи да съм я преработил на 8мм. При нас се случва да се моднат някой неща за които знаеш че има ресурс за повече. Подчератавм че мошноста на изпарителя зависи много и от температурата е трябва и да има и дебита. Аз съм виждал и изкуствено повишаване на мошноста *изпарената газ* като се навие тръбата около някоя друга тръба през която е пуснато да минава охлаждаща течнос *подгряват не изпарената газ предварително*. Виждал съм и друго което не е за препоръчване да го правите навита около аспуха. Shocked
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Ma®tin
Фиат маниак

Регистриран на: 30 Авг 2009
Мнения: 239
Местожителство: Of the road and off road
1998 Fiat Marea
Отговорете с цитат
qnisZ написа:
Емо то не пречи да съм я преработил на 8мм. При нас се случва да се моднат някой неща за които знаеш че има ресурс за повече. Подчератавм че мошноста на изпарителя зависи много и от температурата е трябва и да има и дебита. Аз съм виждал и изкуствено повишаване на мошноста *изпарената газ* като се навие тръбата около някоя друга тръба през която е пуснато да минава охлаждаща течнос *подгряват не изпарената газ предварително*. Виждал съм и друго което не е за препоръчване да го правите навита около аспуха. Shocked

Мила родна картинка Mr. Green
и все пак не мога да разбера, какъв е смисъла от раздуването на мотора до 250 коня и слагането на газ. Че е за евтино, за по-евтино е. Каквито и модификации да правиш, тия 250 коня (как точно сте ги изчислили, не зная) ще поизмрат с газта. Ако ще си гъзар, карай си на бензин ( и тайно му сипвай керосин да бръмчи) Mr. Green и си свиркай.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Skype Акаунт
qnisZ
Фиат фанатик

Регистриран на: 21 Яну 2007
Мнения: 1285
Местожителство: Пазарджик Област
Отговорете с цитат
Проблема е че хората не искат да плащат повече като може по малко. Даже съм правил и АМЖ 63 на газ а е 530кс.
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
brannikb
Бута детска количка

Регистриран на: 08 Авг 2011
Мнения: 13
Местожителство: Пловдив 05 Южен
Отговорете с цитат
Да си купиш амг 63 и да го караш на газ Shocked
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Реклама
                          
Какъв изпарител за 250к.с.
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Не можете да прикачвате файлове
Можете да сваляте файлове
  

 

Напишете отговор